Opinie użytkownika (3)

Operator komórkowy, z...
Operator komórkowy, z którym jestem związany już długie lata, w dużej mierze z braku potrzeby do zmiany, chociaż jak za moment wspomnę, zdarzają się ku temu wyjątki. Na plus z pewnością wyjątkowo sprawny przebieg obsługi klienta, zarówno poprzez czat online w aplikacji bądź poprzez stronę, ale i bezpośrednio w placówkach. Bezproblemowo poddali mój uszkodzony router wymianie, oraz zarządzali procesem zmiany miejsca świadczenia usług światłowodowych. Z tymi jednak już pojawiają się problemy. Cena jest kwestią subiektywną, lecz w moim mniemaniu ta wyznaczona przez Orange bez powodu wznosi się w górę w porównaniu z konkurencją. Światłowód jest szybki, lecz zdarzają się problemy czy to ze sprzętem pomimo wymiany, czy stabilnością łączą, podobnie jak ma miejsce to w sieci komórkowej. Nie są to mankamenty występujące często, aczkolwiek na tyle cyklicznie, iż nie sposób o nich wspomnieć, patrząc przez pryzmat w moim mniemaniu dość wygórowanej ceny.

Klient_2UYAy

25.10.2024

Orange

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Przemilczę już temat...
Przemilczę już temat traktowania ajentów w sieci i wszystko, co z tym związane, lecz z perspektywy konsumenta sklepy tej sieci to dziwne kuriozum, które jednocześnie zawodzi na każdym kroku, ale i potrafi pozytywnie zaskoczyć. Niestety personel i jego brak dbałości o detale niejednokrotnie prowadzi te mini markety na dno, nie zliczę sytuacji, w których próbując zrobić zakupy napotykałem na bałagan, brud, produkty po terminie przydatności, czy pieczywo twarde niczym kamień. Są od tego oczywiście wyjątki, a i sam sposób funkcjonowania sklepów Żabka wyjątkowo mi odpowiada, ze względu chociażby na bliskość i długi czas otwarcia, niestety jednak przed leżącą na ziemi w niejednym przypadku jakość świadczonych usług, nie mogę z czystym sumieniem wystawić oceny wyższej, aniżeli ta umieszczona powyżej.

Klient_2UYAy

25.10.2024

Żabka

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Niestety, mocno zubożały...
Niestety, mocno zubożały i nie nadążający za obecnymi trendami bank. Proces rejestracji w bazie użytkowników był męczący zarówno ze względu na kadrę pracowniczą, a nadmienie tylko, iż odwiedziłem kilka placówek, lecz również iście przedpotopowe praktyki, jak zapisywanie rzeczy na karteczkach między stanowiskami etc. Na plus mogę ocenić aplikację mobilną, która nie jest aż tak daleko w tyle za produktami konkurencji, aczkolwiek postępujący proces likwidacji fizycznych placówek tego banku, zdecydowanie nie bierze się znikąd.

Klient_2UYAy

25.10.2024

Pekao SA

Placówka

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi