Opinie użytkownika (2)

W tym sklepie...
W tym sklepie ważne jest tylko, żeby 'złapać"klienta a w przypadku jakichkolwiek problemów z towarem klient traktowany jest jak intruz, jest obrażany i kompletnie się nie liczy dla personelu. Podczas obsługi Klienta Pani Kierownik rozmawia przez telefon na prywatne sprawy z teściową.Chcąc wymienić towar na inny umawiano mnie z Kierownikiem, który dojeżdża do sklepu z innego miasta, brak osoby kompetentnej na miejscu(chociaż Pani, która tam siedzi nazywa się również Pani "kierownik"),po wcześniejszym ustaleniu towar przywieziono do sklepu w celu wymieniany, zero zainteresowana moja osobą, po zwróceniu uwagi czy zostanę w końcu obsłużona oburzona Pracownica wykrzyczał, że mam szczęście że kierownik zgodził się na tą wymianę, kiedy odpowiedziała jej że to nie jej sprawa ponieważ sama nie potrafiła mi nic pomóc w tej sprawie tylko wręcz utrudniała wymianę nagła zmiana decyzji, że mam zabrać towar i jednak nie zostanie on wymieniony, robienie z klienta idioty, jeżdżenie kilka razy z towarem w tą i z powrotem a w rezultacie nagła zmiana decyzji gdyż Pani zapewne poczuła się obrażona, że została jej zwrócona uwaga czy zostanę obsłużona a zapomniała, że gdyby nie Klient to ona siedziałaby w domu na bezrobociu. Jednym słowem jeden wielki bałagan ,cyrk i nikt nic nie wie i nie potrafi pomóc.

Klient_1

11.04.2011

DDD - Dobre Dla Domu

Placówka

Grudziądz, Dworcowa

Nie zgadzam się (84)
Cel-kupienie komody i...
Cel-kupienie komody i lampy,przy wejściu sprzedawca się przywitał i nawiązał kontakt wzrokowy, chcąc zamówić komodę na piętrze nie było nikogo z personelu chociaż obeszłam całe piętro żeby kogoś się doradzić i zamówić towar. Musiałam zejść na dół, gdzie cały personel siedział w jednym miejscu, chociaż sklep ma dwa pietra i jest bardzo duży:/klient chcąc się o coś spytać musi się cofać do punktu wejścia ponieważ pozostałe stanowiska obsługi klienta są puste(zaznaczam ,ze na zmianie pracowało dużo osób więc bez problemu mogły być obsadzone inne punkty obsługi).Jest to bardzo niewygodne. Spodobała mi się lampa, jednak przed zakupem chciałam zobaczyć jakie daje ona oświetlenie, odmówiono mi podłączenia lampy twierdząc, że nie ma takiej możliwości, spytałam się w takim razie o możliwość zwrotu jakby lampa nie spełniała moich oczekiwań po sprawdzeniu w domu, również nie ma takiej możliwości, spytałam się więc czy jeśli byłoby coś nie tak mogłabym wymienić lampę na półkę,Pani wręcz zadowolona z siebie odpowiedziała, że tylko lampa za lampę,czułam się jakbym była intruzem a nikt nie potrafi mi w tym sklepie pomóc tylko wręcz utrudniają zakup towaru, który przed zakupem nawet nie mogę sprawdzić. W związku z tym nie zakupiłam towaru chociaż bardzo mi się podobał ale nie miałam możliwości sprawdzenia czy spełnia wszystkie moje oczekiwania.Poza tym w sklepie czysto, wyeksponowany towar z aktualnej gazetki promocyjnej, ceny widoczne dla klienta.

Klient_1

11.04.2011

Black Red White

Placówka

Grudziądz, Macieja Rataja 2

Nie zgadzam się (11)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi