Opinia użytkownika: Klient_1
Dotycząca firmy: DDD - Dobre Dla Domu
Treść opinii: W tym sklepie ważne jest tylko, żeby 'złapać"klienta a w przypadku jakichkolwiek problemów z towarem klient traktowany jest jak intruz, jest obrażany i kompletnie się nie liczy dla personelu. Podczas obsługi Klienta Pani Kierownik rozmawia przez telefon na prywatne sprawy z teściową.Chcąc wymienić towar na inny umawiano mnie z Kierownikiem, który dojeżdża do sklepu z innego miasta, brak osoby kompetentnej na miejscu(chociaż Pani, która tam siedzi nazywa się również Pani "kierownik"),po wcześniejszym ustaleniu towar przywieziono do sklepu w celu wymieniany, zero zainteresowana moja osobą, po zwróceniu uwagi czy zostanę w końcu obsłużona oburzona Pracownica wykrzyczał, że mam szczęście że kierownik zgodził się na tą wymianę, kiedy odpowiedziała jej że to nie jej sprawa ponieważ sama nie potrafiła mi nic pomóc w tej sprawie tylko wręcz utrudniała wymianę nagła zmiana decyzji, że mam zabrać towar i jednak nie zostanie on wymieniony, robienie z klienta idioty, jeżdżenie kilka razy z towarem w tą i z powrotem a w rezultacie nagła zmiana decyzji gdyż Pani zapewne poczuła się obrażona, że została jej zwrócona uwaga czy zostanę obsłużona a zapomniała, że gdyby nie Klient to ona siedziałaby w domu na bezrobociu. Jednym słowem jeden wielki bałagan ,cyrk i nikt nic nie wie i nie potrafi pomóc.