Opinia użytkownika: Klient_1
Dotycząca firmy: Black Red White
Treść opinii: Cel-kupienie komody i lampy,przy wejściu sprzedawca się przywitał i nawiązał kontakt wzrokowy, chcąc zamówić komodę na piętrze nie było nikogo z personelu chociaż obeszłam całe piętro żeby kogoś się doradzić i zamówić towar. Musiałam zejść na dół, gdzie cały personel siedział w jednym miejscu, chociaż sklep ma dwa pietra i jest bardzo duży:/klient chcąc się o coś spytać musi się cofać do punktu wejścia ponieważ pozostałe stanowiska obsługi klienta są puste(zaznaczam ,ze na zmianie pracowało dużo osób więc bez problemu mogły być obsadzone inne punkty obsługi).Jest to bardzo niewygodne. Spodobała mi się lampa, jednak przed zakupem chciałam zobaczyć jakie daje ona oświetlenie, odmówiono mi podłączenia lampy twierdząc, że nie ma takiej możliwości, spytałam się w takim razie o możliwość zwrotu jakby lampa nie spełniała moich oczekiwań po sprawdzeniu w domu, również nie ma takiej możliwości, spytałam się więc czy jeśli byłoby coś nie tak mogłabym wymienić lampę na półkę,Pani wręcz zadowolona z siebie odpowiedziała, że tylko lampa za lampę,czułam się jakbym była intruzem a nikt nie potrafi mi w tym sklepie pomóc tylko wręcz utrudniają zakup towaru, który przed zakupem nawet nie mogę sprawdzić. W związku z tym nie zakupiłam towaru chociaż bardzo mi się podobał ale nie miałam możliwości sprawdzenia czy spełnia wszystkie moje oczekiwania.Poza tym w sklepie czysto, wyeksponowany towar z aktualnej gazetki promocyjnej, ceny widoczne dla klienta.