Sklep odwiedzam często przez wzgląd na bliskość od miejsca zamieszkania, ale też dlatego, że ma dobre ceny. Minusem jest bardzo niewielka ilość artykułów gospodarczych. Są wyrywkowo, ciężko powiedzieć co będzie w danej chwili, a i tak często półki są puste. Kasy otwierane są na bieżąco, nie trzeba czekać długo w kolejkach. Sklep jest mały, utrzymany w czystości.
W sklepie w piątek popołudniu mnóstwo ludzi. Mam w zwyczaju długo wybierać buty, gdy jedne z upatrzonych pantofli położyłam obok fotela pracownik odłożył je na półkę. Spodobało mi się takie zachowanie, ponieważ buty mogły wyglądać na porzucone, a tak zadbano o porządek w sklepie. To ważne, że pracownicy starają się pilnować żeby towar znajdował się w odpowiednich miejscach. Niestety trudno zapanować na niektórymi klientami i sporo pudełek było pomieszanych na dziale damskim. W sklepie było sporo klientów, szkoda, że żaden pracownik z własnej inicjatywy nie podszedł mi pomóc. Zapytany jednak od razu pomógł odszukać mi odpowiedni rozmiar wybranego modelu. Widać, że świetnie znał rozkład sklepu i oferowane produkty. Ogólnie polecam, chociaż wole sklepy mniej samoobsługowe.
W oddziale panował porządek. Na wszystkich stojakach równo ułożono ulotki. Ilość miejsc siedzących dla osób w kolejce jest moim zdaniem optymalna. Procedury związane otwieraniem konta warto jednak usprawnić i skrócić. Nie było dużej ilości dokumentów do podpisania, ale czas wypełniania formularzy przez pracownika był dla mnie nużący. Nie podobało mi się, że pracownik nalegał na wyrażenie zgody na przetwarzanie danych w celach marketingowych. Pierwsze ważnie oceniam jako dość pozytywne ze względu na kompetencje pracownika.
W odwiedzanym przez mnie oddziale banku BGŻ było czysto, ale sam budynek i wnętrza są dość stare, sprzed kilkunastu lat. Taki późny PRL. W samym banku było dość głośno. Oddzielenie między stanowiskami było z tego powodu niewystarczające, chociaż na szczęście nie było widać dokumentów innych klientów. Nie musiałam czekać w kolejce, a osoba obsługująca sprawnie mnie obsłużyła. Jej wiedza była pomocna w załatwianiu wszelkich spraw. Ze względu na pracowników i niskie koszty prowadzenia konta polecam.
W tej aptece obsługa jest szybka i fachowa. Szkoda, że wejście nie jest od strony ulicy. Lada nie jest szczególnie oddzielona. W koszach pełno promocyjnych produktów. Duży minus widzę w tym, że osoba obsługująca mówiła na głos poszczególne nazwy leków z recepty, co było nieco krępujące. Na szczęście w aptece był jeszcze tylko jeden klient.
Wchodząc do tego sklepu bardzo się zdziwiłam jak mało towaru jest na pólkach. Może to tylko złudzenie, bo sklep jest spory. Tylko po co w takim razie wynajmować taką przestrzeń? W sklepie jest słabe oświetlenie. Lodówki nie był zbyt mocno podkręcone. Masło było miękkie, niezbyt zimne. Na stoisku z mięsem nie było zbyt dużego wyboru, ale wszystko wyglądało dobrze. Zapytałam kasjerkę o świeżość kiełbasy. Potwierdziła i zachęciła do wyboru. Odkroiła mi ładny kawałek. Rzeczywiście ta kiełbasa miała dobry zapach i zachęcający wygląd. Obsługa była miła i pomocna.
Oddział ING Banku Śląskiego w Łowiczu na ul. Nowy Rynek wyróżnia się wysokim standardem obsługi. Wbrew pozorom trudno jest wybrać dobry bank, który nie tylko na początku będzie dbał o klienta. Przy stanowisku obsługiwano innego klienta, więc zaproszono mnie na rozmowę do osobnego pokoju. Bardzo mi się podoba taka praktyka. Konsultant rozpoczął rozmowę od zadania kilku istotnych pytań w nienachlany sposób. Chciał możliwie dokładnie poznać moje potrzeby. Uważnie słuchał tego, co mówiłam. Na podstawie uzyskiwanych informacji zaproponował odpowiednią dla mnie ofertę.
Na zewnątrz wokół sklepu zaobserwować można było nieporządek: niedopałki, drobne papiery i ptasie odchody. Na szybach widać wyraźne ślady dłoni. Koszyki były brudne, co szczególnie rzuca się w oczy przy tych żółtych. Oferta jest ciekawa, niedroga, towar często zmieniany, a to co w gazetce jest rzeczywiście dostępne w sklepie. Ceny zachęcają do zakupu. Zauważyłam jednak postrącane z wieszaków ubrania, nie na wszystkim były ceny. Odczuwalny był brak pracownika na sali sprzedaży. Przy kasie tylko dwie sprzedawczynie, kolejka długa w godzinach popołudniowych sprawiała, że ciężko poprosić kogoś o pomoc. Zdziwiły mnie dokumenty położone na ladzie kasowej, ponieważ mogły zostać zauważone przez klientów.
Jak na taki mały sklep asortyment jest bardzo duży, szczególnie cieszy obecność małych, polskich firm, które są pomijane przez duże drogerie sieciowe. Jednak za każdym razem poszukując jakiegoś produktu w głębi sklepu podąża za klientem sprzedawczyni. Sprawia to iż czuję się bardzo nieswojo. Rozumiem, że często zdarzają się kradzieże, ale na pewno dałoby się to rozwiązać w inny sposób. Ulotki sklepu są niestety słabej jakości druku, z małymi napisami, robione w dość amatorski sposób, a szkoda. Jednak i tak będę wracać do tego sklepu, bo oferowane produkty i ich ceny są atrakcyjne.
09.06.2014r. odwiedziłam sklep Media Expert celem zakupu roweru na prezent. Oglądałam asortyment na wystawie przed sklepem, od razu podszedł do mnie uprzejmy i pomocny pracownik. Fachowo doradził model odpowiedni do wieku i potrzeb osoby, która miała go użytkować. Nienachlanie, ale przekonywująco zasugerował zakup dodatkowych akcesoriów. Polecam dział rowerowy w tym sklepie, mają bogatą ofertę w przystępnych cenach.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.