Tak sobie. Dodzwonienie się na infolinię graniczy często z cudem, a na pewno trwa długo. Pracownicy nie potrafią odpowiedzieć na większość pytań ani pomóc w danym problemie. Nie poleciła bym już mBanku. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi.
Dzień dobry. Dziękuję, że podzieliła się Pani swoimi uwagami. Przepraszamy, że musiała Pani długo czekać na połączenie. Mam nadzieję, że w kolejnych kontaktach konsultanci okażą się pomocni i będzie Pani zadowolona. Z pozdrowieniami Agnieszka Mrozińska - Sochalska, mBank.
Dobrze. Pracownicy są...
Dobrze. Pracownicy są dobrze zorganizowani jednak nie potrafią zaproponować poprawy wcześniej zaproponowanego produktu, tylko chcą aby rezygnować z czegoś co sami wcześniej zaproponowali na rzecz innego nowego produktu. Pracownicy są bardzo sympatyczni, a produkty zostawiają wiele do życzenia. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Dobrze. Obsługa dobrze jest zorganizowana, jednak niestety prawie zawsze jedzenie jest zimne. Pracownicy starają się być mili, jednak nie proponują niczego dodatkowego ani nie informuj o promocjach. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Tak sobie. Obsługa jest średnio zorganizowana. Mam samochód na gaz i niestety nie potrafię załączyć pistoletu do tankowania. Prosząc obsługę muszę dlugo czekać aż ktoś się zorganizuję i wyjdzie mi pomóc. Brakuję ewidentnie osoby która pomagała by przy tankowaniu stojąc na zewnątrz czy będąc kasjerem. Pracownicy starają się być mili i zawsze proponują coś dodatkowego. Produkt jest dobrej jakości jednak ceny w cale niskie nie są. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, oferta,cena,asortyment, wygląd miejsca obsługi. Na minus: zachowanie personelu, organizacja i czas obsługi.
Dobrze. Obsługa nie jest zainteresowana klientem tylko tym co ma do zrobienia na sklepie. Jednak po zapytaniu o coś mogłam uzyskać pomoc. Produkty są dobrej jakości cena również nie jest zbyt wygórowana. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Tak sobie. Niestety często trafiałam do sklepu kiedy było mało osób do obsługi i nie bardzo mogłam liczyć na pomoc czy radę. Jeżeli już o coś poprosiłam to musiałam trochę poczekać jednak ostatecznie uzyskałam to o co prosiłam. Produkty są dobrej jakości, jednak te same można znaleźć w innym miejscu zdecydowanie taniej. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, wygląd miejsca obsługi. Na minus: oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi.
Bardzo dobrze. Organizacja obsługi od wejścia do sklepu po wyjście jest na dobrym poziomie. w dość szybkim czasie dostaje to o co poproszę. Dostaje również rady oraz propozycję dodatkowych asortymentów do pielęgnacji obuwia. Produkt jest dobrej jakości i służy przez wiele lat przy częstym użytkowaniu, jednak ceny są niestety dość wysokie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na minus: oferta,cena,asortyment.
Dobrze. Widać, że firma Kazar jest dobrze przygotowana jeżeli chodzi o obsługę oraz jakość. Pracownicy podchodzą starają się doradzić podają szybko konkretny rozmiar obuwia. Dbają o klienta. Nie wątpliwym minusem są ceny dość mocno wygórowane jednak jakość obuwia jest dobra i spokojnie można użytkować przez kilka lat. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na minus: oferta,cena,asortyment.
Personel jest miły, jednak trafiłam na osobę która się uczy i niestety nie potrafiła odpowiedzieć na żadne pytanie i ciąle dopytywała o coś koleżankę co było trochę krępujące zwłaszcza że była kolejka osób oczekujących wolnego stolika. Brak kompetencji był ewidentym minusem jednak Pani nadrabiała swoją osobowością poczuciem humoru i uśmiechem. Byłam akurat na festiwalu pizzy co niestety związało się z długim oczekiwaniem na kawałek pizzy i zawsze miałam na końcu jakieś "resztki"co nie pozwoliło mi się najeść tak jakbym sobie to życzyła. odstępy pomiędzy kawałkami pizzy 5-10 minut jak dla mnie za długo. Miejsce jest czyste jednak łazienki są dosć nie przyjemne no i mało miejsca między stolikami. O rachunek trzeba sie prosić każdy z kelnerów na siebie patrz i nie domyśli się aby go podać.
W restauracji personel stara się być miły, jednak nie potrafią opowiedzieć rzetelnie na pytania ani dobrze doradzić. Ponad to dania są drogę i wybór jest coraz mniejszy w porównaniu do tego co kiedyś oferowała restauracja. Mało jest też ofert specjalnych. Niestety to co kelner mówi nie do końca zgadza się z tym co zostało podane na talerzu. Posiłki za każdym razem(było tych razy kilka) podaje zimne posiłki albo nie dopieczone mój kurczak surowy natomiast osoby towarzyszącej stek miał być mniej przypieczony a był za bardzo. Na posiłek czeka się około 30- 40 minut. Plus jest taki, że dostają dwie osoby w jednym czasie jedzenie. Na stolikach znajdują się okruchy. Niestety lampa przy moim stoliku się spaliła i byłam zmuszona siedzieć po ciemku po jakiś 20 minutach kelner przyniósł małą świeczkę ale nie wiele to dało co niestety zmusiło mnie do jedzenia w ciemności. Toalety czyste. O rachunek trzeba dłużej się prosić i żadnego "Dziękuję" nie ma.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.