Opinie użytkownika (10)

Tak sobie. Dodzwonienie...
Tak sobie. Dodzwonienie się na infolinię graniczy często z cudem, a na pewno trwa długo. Pracownicy nie potrafią odpowiedzieć na większość pytań ani pomóc w danym problemie. Nie poleciła bym już mBanku. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi.

Kinga_588

02.08.2017

mBank

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
23.04.2022
Odpowiedź firmy
Dzień dobry. Dziękuję, że podzieliła się Pani swoimi uwagami. Przepraszamy, że musiała Pani długo czekać na połączenie. Mam nadzieję, że w kolejnych kontaktach konsultanci okażą się pomocni i będzie Pani zadowolona. Z pozdrowieniami Agnieszka Mrozińska - Sochalska, mBank.
Dobrze. Pracownicy są...
Dobrze. Pracownicy są dobrze zorganizowani jednak nie potrafią zaproponować poprawy wcześniej zaproponowanego produktu, tylko chcą aby rezygnować z czegoś co sami wcześniej zaproponowali na rzecz innego nowego produktu. Pracownicy są bardzo sympatyczni, a produkty zostawiają wiele do życzenia. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Kinga_588

01.08.2017

OVB Allfinanz

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (1)
Dobrze. Obsługa dobrze...
Dobrze. Obsługa dobrze jest zorganizowana, jednak niestety prawie zawsze jedzenie jest zimne. Pracownicy starają się być mili, jednak nie proponują niczego dodatkowego ani nie informuj o promocjach. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Kinga_588

25.07.2017

North Fish

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Tak sobie. Obsługa...
Tak sobie. Obsługa jest średnio zorganizowana. Mam samochód na gaz i niestety nie potrafię załączyć pistoletu do tankowania. Prosząc obsługę muszę dlugo czekać aż ktoś się zorganizuję i wyjdzie mi pomóc. Brakuję ewidentnie osoby która pomagała by przy tankowaniu stojąc na zewnątrz czy będąc kasjerem. Pracownicy starają się być mili i zawsze proponują coś dodatkowego. Produkt jest dobrej jakości jednak ceny w cale niskie nie są. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, oferta,cena,asortyment, wygląd miejsca obsługi. Na minus: zachowanie personelu, organizacja i czas obsługi.

Kinga_588

25.07.2017

ORLEN

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze. Obsługa nie...
Dobrze. Obsługa nie jest zainteresowana klientem tylko tym co ma do zrobienia na sklepie. Jednak po zapytaniu o coś mogłam uzyskać pomoc. Produkty są dobrej jakości cena również nie jest zbyt wygórowana. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Kinga_588

25.07.2017

Mohito

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Tak sobie. Niestety...
Tak sobie. Niestety często trafiałam do sklepu kiedy było mało osób do obsługi i nie bardzo mogłam liczyć na pomoc czy radę. Jeżeli już o coś poprosiłam to musiałam trochę poczekać jednak ostatecznie uzyskałam to o co prosiłam. Produkty są dobrej jakości, jednak te same można znaleźć w innym miejscu zdecydowanie taniej. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, wygląd miejsca obsługi. Na minus: oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi.

Kinga_588

25.07.2017

Smyk

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Organizacja...
Bardzo dobrze. Organizacja obsługi od wejścia do sklepu po wyjście jest na dobrym poziomie. w dość szybkim czasie dostaje to o co poproszę. Dostaje również rady oraz propozycję dodatkowych asortymentów do pielęgnacji obuwia. Produkt jest dobrej jakości i służy przez wiele lat przy częstym użytkowaniu, jednak ceny są niestety dość wysokie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na minus: oferta,cena,asortyment.

Kinga_588

25.07.2017

Kazar

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze. Widać, że...
Dobrze. Widać, że firma Kazar jest dobrze przygotowana jeżeli chodzi o obsługę oraz jakość. Pracownicy podchodzą starają się doradzić podają szybko konkretny rozmiar obuwia. Dbają o klienta. Nie wątpliwym minusem są ceny dość mocno wygórowane jednak jakość obuwia jest dobra i spokojnie można użytkować przez kilka lat. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na minus: oferta,cena,asortyment.

Kinga_588

25.07.2017

Kazar

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Personel jest miły,...
Personel jest miły, jednak trafiłam na osobę która się uczy i niestety nie potrafiła odpowiedzieć na żadne pytanie i ciąle dopytywała o coś koleżankę co było trochę krępujące zwłaszcza że była kolejka osób oczekujących wolnego stolika. Brak kompetencji był ewidentym minusem jednak Pani nadrabiała swoją osobowością poczuciem humoru i uśmiechem. Byłam akurat na festiwalu pizzy co niestety związało się z długim oczekiwaniem na kawałek pizzy i zawsze miałam na końcu jakieś "resztki"co nie pozwoliło mi się najeść tak jakbym sobie to życzyła. odstępy pomiędzy kawałkami pizzy 5-10 minut jak dla mnie za długo. Miejsce jest czyste jednak łazienki są dosć nie przyjemne no i mało miejsca między stolikami. O rachunek trzeba sie prosić każdy z kelnerów na siebie patrz i nie domyśli się aby go podać.

Kinga_588

01.06.2017

Pizza Hut

Placówka

Warszawa, aleja komisji edukacji narodowej 85

Nie zgadzam się (0)
W restauracji personel...
W restauracji personel stara się być miły, jednak nie potrafią opowiedzieć rzetelnie na pytania ani dobrze doradzić. Ponad to dania są drogę i wybór jest coraz mniejszy w porównaniu do tego co kiedyś oferowała restauracja. Mało jest też ofert specjalnych. Niestety to co kelner mówi nie do końca zgadza się z tym co zostało podane na talerzu. Posiłki za każdym razem(było tych razy kilka) podaje zimne posiłki albo nie dopieczone mój kurczak surowy natomiast osoby towarzyszącej stek miał być mniej przypieczony a był za bardzo. Na posiłek czeka się około 30- 40 minut. Plus jest taki, że dostają dwie osoby w jednym czasie jedzenie. Na stolikach znajdują się okruchy. Niestety lampa przy moim stoliku się spaliła i byłam zmuszona siedzieć po ciemku po jakiś 20 minutach kelner przyniósł małą świeczkę ale nie wiele to dało co niestety zmusiło mnie do jedzenia w ciemności. Toalety czyste. O rachunek trzeba dłużej się prosić i żadnego "Dziękuję" nie ma.

Kinga_588

01.06.2017

Sphinx

Placówka

Warszawa, al. Jana Pawła II 82

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi