Opinie użytkownika (3)

Moja obserwacja została...
Moja obserwacja została dokonana jakieś kilka miesięcy temu. Nie pamiętam dokładnie czego dotyczyła, jednak doskonale pamiętam, że spieszyłam się na autobus do domu, toteż wchodząc do wskazanej placówki, bardzo zależało mi na czasie. Na pierwszy rzut oka placówka bardzo zadbana. Czysto, schludnie i przede wszystkim chłodno- biorąc pod uwagę, że była to pora letnia. Otóż najgorsza rzecz, która mnie przeraziła, to ok. 5 osób czekających w kolejce do 1 okienka. W ten oto sposób moja nadzieja na szybkie załatwienie sprawy, szybko prysła...Czekanie na swoją kolej zajęło mi ok pół godziny, co z punktu widzenia klienta jest najgorszą z możliwych opcji. Mimo, że czasu do zamknięcia placówki zostało niewiele, pani przy okienku nie wykazywała zbyt dużego pośpiechu w obsłudze kolejnych osób. Moją uwagę zwrócił ponadto fakt, iż mimo istniejących ok 4 stanowisk pracy, "czynnych" było tylko 2. Po długim oczekiwaniu, dotarłam do obranego okienka. Pani udzieliła mi wyczerpującej odpowiedzi i dokładnie omówiła jak mam w danej sytuacji postąpić. Widać było, że wskazana pani posiada spory zakres wiedzy z danej dziedziny. Ogólnie rzecz biorąc wyszłam zadowolona z danej placówki, jednak do tej pory omijam ją z daleka, gdyż bardzo wystrzegam się miejsc w których długo muszę czekać na swoją kolejkę.

Katarzyna_762

28.08.2009

PZU

Placówka

Żelechów, Kościuszki

Nie zgadzam się (25)
Podczas mojej porannej...
Podczas mojej porannej wizyty we wskazanym sklepie udało mi się zaobserwować wiele braków na półkach z artykułami spożywczymi a przede wszystkim artykułów z branży mleczarskiej. Jestem częstym bywalcem w tym sklepie więc mogę potwierdzić, że sytuacja taka zdarza się stosunkowo dość często. Często rówież przechodzę do innego sklepu w celu uzupełnienia zakupów o brakujące artykuły. Chcąc zakupić kilka rzeczy z branży chemicznej także jest spory problem, gdyż asortyment z tej półki jest raczej skromny. Niemniej jednak podstawowe towary można dostać, tyle tylko, że jest ich znacznie ograniczony wybór. Ceny artykułów porównywalne z innymi sklepami w mieście. Obsługa sklepu dość miła wobec klientów. Nurtuje mnie jednak inna sprawa a mianowicie częsty brak osób obsługujących kasy, co powoduje tworzenie kolejek a także utratę "cennego" czasu klientów. Obsługa dobrze zorientowana, gdzie można znaleźć dany towar, co jest a czego nie ma. Ogólnie porządek na terenie sklepu a asortyment na półkach rozmieszczony tak by łatwo można było go znaleźć.

Katarzyna_762

20.05.2009

Supermarket LUX

Placówka

Garwolin, Kościuszki

Nie zgadzam się (24)
Podczas mojej około...
Podczas mojej około 1,5-godzinnej wizyty we wskazanej placówce udało mi się zaobserwować poniższe spostrzeżenia. Obsługa sklepu w doskonały sposób pomogła nam trafić do produktów, których nie mogłyśmy znaleźć. Ponadto dwie panie udzieliły nam wyczerpujących odpowiedzi na zadane przez nas pytania a także (gdy przyjechała dostawa świeżych warzyw) w sposób szybki i sprawny wydały nam oczekiwaną (dość dużą) ilość warzyw. Jedna z pań poszła również z nami do kasy, by nie trzeba było po raz kolejny ważyć tak dużej ilości warzyw. Wszystkie panie wiedziały gdzie możemy znaleźć określone produkty i kiedy będzie dostawa nowych produktów. Wszystkie osoby z obsługi sklepu ubrane były w firmowe ubrania co w dużej mierze pomagało w rozpoznaniu personelu. Wszyscy pracownicy wyglądali czysto i schludnie. Jeśli chodzi o ofertę sklepu to mimo że wizualnie wydaje się że jest dużo asortymentu, w rzeczywistości mogą być występować problemy ze znaleźeniem określonego towaru. O ile artykułów spożywczych jest nadmiar, o tyle artykułów z branży chemicznej jest o wiele mniej. Ja np. miałam spory problem ze znalezieniem kremu do rąk o dość przystępnej cenie, co w innych sklepach przychodzi mi bez najmniejszego problemu. Ale jak widać w tak dużym sklepie dość ciężko jest zadbać o szeroką paletę produktów z różnych branż. Ceny kształtowały się różnie w zależności od towaru. Oczywiście artykuły opatrzone znakiem firmowym Tesco o wiele tańsze od pozostałych. Obsługa szybko i sprawnie obsługiwała klientów. Może jednak dlatego że była to godzina przedpołudniowa a na sklepie nie było aż tak wielu klientów. O wiele gorzej jest w weekend czy w okresie przedświątecznym.

Katarzyna_762

19.05.2009

Tesco

Placówka

Garwolin, ul. Kościuszki 61

Nie zgadzam się (16)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi