Opinia użytkownika: Katarzyna_762
Dotycząca firmy: Tesco
Treść opinii: Podczas mojej około 1,5-godzinnej wizyty we wskazanej placówce udało mi się zaobserwować poniższe spostrzeżenia. Obsługa sklepu w doskonały sposób pomogła nam trafić do produktów, których nie mogłyśmy znaleźć. Ponadto dwie panie udzieliły nam wyczerpujących odpowiedzi na zadane przez nas pytania a także (gdy przyjechała dostawa świeżych warzyw) w sposób szybki i sprawny wydały nam oczekiwaną (dość dużą) ilość warzyw. Jedna z pań poszła również z nami do kasy, by nie trzeba było po raz kolejny ważyć tak dużej ilości warzyw. Wszystkie panie wiedziały gdzie możemy znaleźć określone produkty i kiedy będzie dostawa nowych produktów. Wszystkie osoby z obsługi sklepu ubrane były w firmowe ubrania co w dużej mierze pomagało w rozpoznaniu personelu. Wszyscy pracownicy wyglądali czysto i schludnie. Jeśli chodzi o ofertę sklepu to mimo że wizualnie wydaje się że jest dużo asortymentu, w rzeczywistości mogą być występować problemy ze znaleźeniem określonego towaru. O ile artykułów spożywczych jest nadmiar, o tyle artykułów z branży chemicznej jest o wiele mniej. Ja np. miałam spory problem ze znalezieniem kremu do rąk o dość przystępnej cenie, co w innych sklepach przychodzi mi bez najmniejszego problemu. Ale jak widać w tak dużym sklepie dość ciężko jest zadbać o szeroką paletę produktów z różnych branż. Ceny kształtowały się różnie w zależności od towaru. Oczywiście artykuły opatrzone znakiem firmowym Tesco o wiele tańsze od pozostałych. Obsługa szybko i sprawnie obsługiwała klientów. Może jednak dlatego że była to godzina przedpołudniowa a na sklepie nie było aż tak wielu klientów. O wiele gorzej jest w weekend czy w okresie przedświątecznym.