Opinia użytkownika: Katarzyna_762
Dotycząca firmy: PZU
Treść opinii: Moja obserwacja została dokonana jakieś kilka miesięcy temu. Nie pamiętam dokładnie czego dotyczyła, jednak doskonale pamiętam, że spieszyłam się na autobus do domu, toteż wchodząc do wskazanej placówki, bardzo zależało mi na czasie. Na pierwszy rzut oka placówka bardzo zadbana. Czysto, schludnie i przede wszystkim chłodno- biorąc pod uwagę, że była to pora letnia. Otóż najgorsza rzecz, która mnie przeraziła, to ok. 5 osób czekających w kolejce do 1 okienka. W ten oto sposób moja nadzieja na szybkie załatwienie sprawy, szybko prysła...Czekanie na swoją kolej zajęło mi ok pół godziny, co z punktu widzenia klienta jest najgorszą z możliwych opcji. Mimo, że czasu do zamknięcia placówki zostało niewiele, pani przy okienku nie wykazywała zbyt dużego pośpiechu w obsłudze kolejnych osób. Moją uwagę zwrócił ponadto fakt, iż mimo istniejących ok 4 stanowisk pracy, "czynnych" było tylko 2. Po długim oczekiwaniu, dotarłam do obranego okienka. Pani udzieliła mi wyczerpującej odpowiedzi i dokładnie omówiła jak mam w danej sytuacji postąpić. Widać było, że wskazana pani posiada spory zakres wiedzy z danej dziedziny. Ogólnie rzecz biorąc wyszłam zadowolona z danej placówki, jednak do tej pory omijam ją z daleka, gdyż bardzo wystrzegam się miejsc w których długo muszę czekać na swoją kolejkę.