Opinie użytkownika (14)

Dobrze. Na...
Dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Katarzyna_4990

18.07.2017

McDonald's

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Tak sobie. ...
Tak sobie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Katarzyna_4990

18.07.2017

ORLEN

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Tak sobie. ...
Tak sobie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, oferta,cena,asortyment. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Katarzyna_4990

18.07.2017

LOTOS

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Na...
Rewelacyjnie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Katarzyna_4990

04.07.2017

AXA

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Bardzo miła...
Rewelacyjnie. Bardzo miła i sympatyczna obsługa. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Katarzyna_4990

04.07.2017

Koleje Wielkopolskie

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Super. Na plus:...
Super. Na plus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Katarzyna_4990

05.05.2017

Bricomarche

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Super. Na plus:...
Super. Na plus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Katarzyna_4990

05.05.2017

Home&You

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Na...
Bardzo dobrze. Na plus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, wygląd miejsca obsługi. Na minus: organizacja i czas obsługi.

Katarzyna_4990

05.05.2017

PEPCO

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze. Na plus:...
Dobrze. Na plus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, organizacja i czas obsługi. Na minus: oferta,cena,asortyment, wygląd miejsca obsługi.

Katarzyna_4990

05.05.2017

kik

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Na...
Bardzo dobrze. Na plus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi. Na minus: wygląd miejsca obsługi.

Katarzyna_4990

05.05.2017

JYSK

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Miła i sympatyczna...
Miła i sympatyczna obsługa. Szybko i bez kolejek. Świetne hod dogi.

Katarzyna_4990

01.03.2017

Circle K

Placówka

Nowy Tomyśl, PRZYŁEK 113

Nie zgadzam się (0)
Obsługa bardzo miła....
Obsługa bardzo miła. Pomocna w doborze rozmiaru. Nie ma odczucia narzucania, że sprzedawca narzuca się klientowi. Robienie zakupów w tym sklepie to przyjemność.

Katarzyna_4990

01.03.2017

Big Star

Placówka

Poznań, Bukowska 156

Nie zgadzam się (0)
Obsługa na stacji...
Obsługa na stacji sprawia wrażenie zmęczonej, choć nigdy nie zapomina polecić promocyjnych produktów. Na stacji panuje wieczna kolejka w związku z tym jest bardzo ciasno, choć oferta jest bogata. Miejsce wygląda na zadbane choć w toalecie nigdy nie byłam .

Katarzyna_4990

23.01.2017

ORLEN

Placówka

Nowy Tomyśl, Kolejowa 12

Nie zgadzam się (0)
Miła obsługa, chętnie...
Miła obsługa, chętnie odpowiada na zadawane przez klienta pytania. Bogata oferta, towary dobrze wyeksponowane, a cenny zgodne z metkami. Ogólne wrażenie psuje tylko długi czas oczekiwania przy kasach, z których czynna jest najczęściej jedna lub dwie.

Katarzyna_4990

23.01.2017

Biedronka

Placówka

Koronowo, Plac Zwycięstwa 21

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi