Opinie użytkownika (9)

Bardzo dobrze. ...
Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu,zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Katarzyna_4856

28.10.2016

InPost

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Źle. Kurierzy nieuprzejmi...
Źle. Kurierzy nieuprzejmi i niepomocni. Malo elastyczni. Oczekują, że odbiorca będzie czekał w domu cały dzień i schodził po odbiór paczki przed klatkę. Na plus: Oferta,cena,asortyment, wygląd miejsca obsługi. Na minus: Wiedza i kompetencje personelu,zachowanie personelu, organizacja i czas obsługi.

Katarzyna_4856

28.10.2016

DHL

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze. Na...
Dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu,zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Katarzyna_4856

28.10.2016

NEONET

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. ...
Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu,oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na minus: Zachowanie personelu.

Katarzyna_4856

28.10.2016

Media Expert

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Świetnie. Na...
Świetnie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu,zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Katarzyna_4856

28.10.2016

OleOle.pl

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Świetnie. Na...
Świetnie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu,zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Katarzyna_4856

28.10.2016

Electro.pl

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
OK. Dlugi czas...
OK. Dlugi czas oczekiwania naa informację, że wybranego asortymentu nie ma w magazynie centralnym, pomimo dostępności na stronie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu,zachowanie personelu, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na minus: Oferta,cena,asortyment.

Katarzyna_4856

28.10.2016

Avans.pl

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. ...
Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu,zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Katarzyna_4856

28.10.2016

eMAG (dawniej Agito.pl)

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Personel pomocny, pracownicy...
Personel pomocny, pracownicy zainteresowani klientem. Pracownica zadawała pytania i chciała doradzić w poszukiwaniu najlepszego produktu dla mnie. Sklep czysty, jednakże alejki w niektórych miejscach zbyt wąskie aby swobodnie przejść z koszykiem. Nieco długie oczekiwanie przy kasie ze względu na jedną osobę obsługującą. Oferta ciekawa, wiele produktów, których nie ma w podobnych drogeriach. Ciekawy asortyment o zróżnicowanych cenach. Produkty z gazetki promocyjnej dostępne na półkach.

Katarzyna_4856

16.10.2015

Hebe

Placówka

Tczew, Pomorska 1

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi