Lubie ten sklep i często robię tu zakupy.Firma ma bardzo ciekawy i szeroki asortyment w całkiem niezłej cenie.Modele ubrań wyróżniają się na rynku odzieżowym.W salonie było wiele osób. Samodzielnie bo dobierałam garderobę. Za to bardzo miło zostałam obsłużona przy kasie-z uśmiechem, dziewczyna ładna, zadbana. Otrzymałam kupon rabatowy do sklepów w galerii oraz piękną kolorową torbę na zakupy od firmy Mojito.Takie prezenty zawsze cieszą.
Przybyłam wczoraj koło północy na dworzec PKP w Gdańsku Wrzeszczu i postanowiłam skorzystać z taksówki-rzuciłam kątem oka na pobliski postój stały jednak taksówki niekorporacyjne lub firmy mi nie znane.Wykręciłam więc numer pamiętanej firmy Halo Taxi; przywitałam się i powiedziałam ze chce zamówić taksówkę pod główne wejście na dworzec. Dyspozytorka oznajmiła,że na postoju powinni stać co najmniej dwaj kierowcy i,żebym podeszła tam.Wzięłam bagaż i podeszłam kilka kroków szukać taxówek tej korporacji. Nie znalazłam. Wsiadłam do pierwszej lepszej taksówki.
Stwierdzam, ze zachwanie dyspozytorka było dość dziwne. Myślę,że prawidłową jej reakcją powinno być:Taxówka już podjeżdża pod główne wejście-nie musi pani czekać bo akurat kierowca był na postoju"
To najbliższy sklep spożywczy w okolicy domu, więc chcąc nie chcąc jestem stałą klientką. Całkiem nieźle zaopatrzony i otwarty w tygodniu do godziny 21.Obsługa i wystrój przypomina czasy z przed komercyjnego handlu znane mi tylko z opowiadań. Panie potrafią nakrzyczeć zbesztać , gdy podczas kasowania okaże się ,że podały nie ten produkt,który sobie żyzczłam. Komentarze typu :" I co ja teraz zrobię?" "Muszę teraz wycofać i robi się przez panią kolejka !"są standardem. Albo: "Trzeba było mówić że ma pani zamiar płacić kartą !!!" Mam wrażenie, że część personelu nie opanowała dokońca obsługi terminalu. Co więcej zdaża się że cena przy produkcie nie odpowiada tej prawdziwej. Mimo wszystko raczej reaguję spokojem i egzekwuję swe prawa,bądź śmiechem. Tego nie ma w żadnym innym sklepie.
W Carrefourze bywam regularnie jako ,że to jedyny większy sklep ogólnospożywczy w okolicy oraz oferujący tańsze produkty. Za to przyznaję plus, bo w okolicy czyli ścisłym centrum nie ma takiego drugiego.
Minusem jest brak małych koszyków przy wejściu,prawie za każdym razem muszę szukać ich przy kasach, bo nie są regularnie donoszone przez personel. Ogromne kolejki -wynikające pradopodobnie z małej ilości obsadzonych kas.( wcześniej był tu sklep sieci Albert i żadko spotykałam się z tym problemem.)
Zagadkowa jest dla mnie funkcja kasy przy monopolu. Bywa, że skasują mi tam wino plus dwa inne dodatkowe produkty ,innym razem nie. Potrafią odmówić -ja się nastoję przy jednej z głównych kas z saszetką pieprzu-poczym przechodząc obok monopolu przy wyjściu widzę, że kasują tam komuś alkochol wraz z kilkoma innymi (niealkocholowymi produktami). Przydała by się jakaś konsekwencja. Minus za średniej jakości owoce i warzywa.
Dawno nie zostałam tak pozytwnie zaskoczona profesjonalizmem obsługi i tkz. radzeniem sobie w trudnych systuacjach.Ponad miesiąc temu zrealizowałam tyko częśc recepty i otrzymałam zgodę na wykupienie reszty leków innym razem. Tym razem udałam sie do apteki po wykup reszty leków. Zostałam poinformowana, że mogę odebrać resztę leków jednakże już nie po cenie refundowanej. Powiedziałam , że powinnam zostać uprzednio poinformowana ,że rozłożenie wykupu wiąże sie ze stratą refundacji. Obsługująca pani wyjasniła grzecznie,że po prostu zgłosiłam się już w nowym miesiącu i przeprasza za zaistniałą sytuację. Nie uzała,że powinnam wiedzieć, że to oczywiste itp. Zgodziłam sie zapłacić wyższą cenę, ale poprosiłam byna przyszłość informowali o tego typu warunkach. Ku mojemu zaskoczeniu pani kasując leki przyzanała mi racje, że zaszła niezręczna sytuacja i postanowiła sprzedać mi lek po niższej cenie. Przyznam,że bardziej od końcowej ceny ucieszyła mnie poprostu miła i profesjonalana obsługa.
Jestem słuchaczem szkoły od kilku miesięcy-moja firma dofinasowuje mi naukę w tej szkole.Miesięcznie muszę jednak regulować część wpłaty.Tak było i dziś.Chaos,tłum. Mam wrażenie, że personel nie panuje nad dużą ilością obsługiwanych klientów- osób z pytaniami, zapisujących sie oraz regulujących opłaty. Niestety nie w przypdku miesięcznych opłat nie mam możliwości zrobienia przelewu, a szkoda.Oszczędność czasu dla mnie i pań na recepcji.Pomieszenie małe, trzeba przeciskać się na korytarzu między biegającymi dzieciakami.
Udałam się z reklamcją do salonu NORD. Obsługa miła,grzeczna, choć powolna. Spisywanie arkusza rekamacyjnego zajęło paniom ok 20 minut co uważam za zbyt długi czas.Ekspedientka oglądała buty dokładnie z każdej strony aby jak najlepiej opisać zaistniałe wady. Co rusz konsultowała z drugą. Także co do pisowni ortograficznej wyrazów.Zbyt długo ta czynność trwała,abym mogła uznać obsługę za udaną.
Towarzyszyłam koleżance w zakupie wody toaletowej Diesla. Przy wybranym produkcie oferowano w prezencie dużą dobrej jakości torbę tej samej firmy.Informacja była widoczna na notace obok. Promocja była zachęcająca,więc udałyśmy się do kasy by sfinalizować zakup. Kasjerka skasowała produkt.O torbie musiałyśmy przypominać. Przeprosin nie usłyszałyśmy.
W poszukiwaniach nowego podkładu udałam się do Douglasa. Miałam upatrzony wcześniej jeden kosmetyk ale potrzebowałam fachowej porady. I tu nie do końca jestem zadowolona. Długo stałam przy pólce zanim któś się mną zaiteresował-ekspedientka przy półce obok układała towar a metr dalej dwie inne rozmawiały ze sobą.Nie pomogły kilkukrotne spojrzenia w ich stronę. Przerwałam tej układającej - dokończyła coś jeszcze podeszła. Spytałam o jaśniejszy odcień upatrzonego kosmetyku (wiem jak dobiera się profesjonalnie odcień do karnacji) -nie było takiego ,więc zaproponowano mi ciemniejszy jako idealny dla mojej cery.Nie byłam do końca przekonana i poprosiłam o zrobienie domowej próbki. Bez słowa ekspedientka poszła ją przygotować i na tym koniec.Nie proponowała nic więcej tylko wróciła do układania towaru.
Jestem w trakcie poszukiwań nowego podkładu. Znam oferty z sklepów oraz sama jestem dyplomowaną wizażystką. Zadowolona więc wyszłam dziś ze sklepu MACA, ponieważ spotkałam się z profesjonalną obsługą jakiej oczekiwałam. Dziewczyny profesjonalnie umalowane i oraz wyszkolone.Zaproponowano mi dwa produkty,dobrano odpowiednie odcienie oraz przygotowano testery do wypróbowania przed zakupem. Doradzono mi jak aplikować kosmetyk. Z uśmiechem,naturalnie, bez sztucznej nachalności.Jedyne " ale" mam do półki z różami w kremie-były widocznie zakurzone.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.