Opinie użytkownika (7)

Pyszna kawa, przyjemna...
Pyszna kawa, przyjemna atmosfera, a personel sympatyczny i nie rzucający się w oczy. Bardzo miło można tam posiedzieć, a nie za duży ruch sprawia, że to miejsce świetne na spotkania ze znajomymi i rozmowy.

Katarzyna_4420

11.06.2016

Spinacz CAFE

Placówka

Lublin, Ewangelicka 6

Nie zgadzam się (0)
Zazwyczaj w kioskach...
Zazwyczaj w kioskach ruchu kupuję najwyżej bilety autobusowe, ale tym razem korzystałam z usługi odbioru przesyłki w punkcie (kiosku). Pracująca tam pani sprawnie radziła sobie z obsługą systemu, a sam proces odbioru był dzięki temu prosty i taki, jak być powinien. Niestety, z resztą było już gorzej - pani miała pretensje, że paczka była duża i narzekała na istnienie możliwości odbioru paczek w ogóle, jakby chcąc wzbudzić we mnie poczucie winy, że ośmieliłam się zamówić coś do jej kiosku. Nie był to jednostkowy przypadek, innym razem jęczała tak samo przy małej przesyłce, dlatego uprzedzam!

Katarzyna_4420

07.04.2016

Kiosk ruchu

Placówka

Lublin, Filaretów 44

Nie zgadzam się (0)
Niestety spotkała mnie...
Niestety spotkała mnie niemiła sytuacja w tym sklepie - w innym sklepie Auchan dział bakalii na wagę był całkowicie samoobsługowy, więc podeszłam z woreczkiem by nabrać sobie pożądany produkt. Stojąca obok pani zajęta była uzupełnianiem ilości, ale w momencie gdy chciałam sobie nałożyć krzyknęła na mnie, pokazując tabliczkę, którą rzeczywiście przeoczyłam - "Tu nie ma samoobsługi! Nie umie pani czytać? Nie chodziła pani do szkoły?"... Na szczęście mam dystans, ale nie spodziewałam się powrotu PRL-u i wszechpotężnej Pani Zza Lady... Myślę, że uwaga mogła być zwrócona w sposób znacznie grzeczniejszy, inna sprawa do dyskusji to zasadność braku samoobsługi. Poza tym zdarzeniem wizyta pomyślna, udało mi się kupić poszukiwany produkt, a na pochwałę zasługują samoobsługowe kasy i pani, która pomagała przy ich obsłudze.

Katarzyna_4420

24.06.2015

Auchan

Placówka

Lublin, Al. Wincentego Witosa 32

Nie zgadzam się (0)
Niestety negatywnie zaskoczył...
Niestety negatywnie zaskoczył mnie ten salon Empik. Urządzony tak ciasno, że chodząc między półkami trzeba uważać by nie strącić towarów, a ich wybór nie był też szczególnie szeroki. Ponadto miałam nieprzyjemne odczucia podczas płatności przy kasie - najpierw musiałam bardzo długo czekać, bo obsługiwano poza kolejnością osoby, które "tylko przyszły o coś zapytać", później nie dostałam gratisowego produktu reklamowanego na banerach, chociaż spełniałam warunki - produkt przeznaczony raczej dla dzieci, ale kto powiedział, że nie mam komu go dać? Nie chciałam się upominać o taki drobiazg, ale było to trochę niesprawiedliwe, przede mną pani z dzieckiem otrzymała gratis. Być może sklep postanowił sobie trochę zaoszczędzić. Na koniec musiałam jeszcze składać reklamacje dot. przyznania punktów Payback, mimo że użyłam tej karty podczas płatności.

Katarzyna_4420

18.04.2015

empik

Placówka

Lublin, Al. Wincentego Witosa 32

Nie zgadzam się (1)
Po remoncie ten...
Po remoncie ten sklep Biedronki jest trochę ciasny, ale można zauważyć, że asortyment się poszerzył. Pracownicy są mili i pomocni, a gdy pojawiają się kolejki do kas, szybko otwierają następną. Dużym udogodnieniem jest możliwość zapłaty kartą, dostępna w tej placówce.

Katarzyna_4420

23.11.2014

Biedronka

Placówka

Biała Podlaska, Warszawska 34-38

Nie zgadzam się (0)
Obsługa pomocna, potrafi...
Obsługa pomocna, potrafi doradzić i udzielić informacji o asortymencie (cenach, lokalizacji na terenie sklepu), sposobach płatności, a jednocześnie nie narzuca się. Zostałam dodatkowo poinformowana o przysługującej zniżce. Wiele produktów jest objętych znacznym rabatem. Jedyne zastrzeżenia mam do ułożenia towarów na półkach - łatwo strącić przedmioty przechodząc ciasnymi przejściami, ponadto tabliczki z cenami często nie odpowiadają przedmiotom umieszczonym obok.

Katarzyna_4420

27.06.2014

empik

Placówka

Lublin, Lipowa 13

Nie zgadzam się (0)
Nieco długi czas...
Nieco długi czas oczekiwania na tankowanie gazu oraz przy kasie, kiedy w szczytowych godzinach przed długim weekendem na stacji było wielu klientów. Obsługa bardzo miła i kompetentna, informuje o dodatkowych ofertach. Stacja jest jednak nieprzystosowana do obsłużenia większej ilości pojazdów na raz, w przypadku kolejki utrudniony jest wjazd na jej teren, robi się zator, a dojazd do kompresora blokują oczekujący na myjnię.

Katarzyna_4420

27.06.2014

S1

Placówka

Lublin, Głęboka 32

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi