Opinie użytkownika (7)

Pracownicy sklepu nie...
Pracownicy sklepu nie byli zainteresowani obsługą potencjalnych klientów a raczej plotkowaniem. Dopiero po mojej wyraźnej prośbie sprzedawca zainteresował się moją osobą. Sprzedawca potrafił dobrze dobrać rozmiar, zaproponował różne produkty, jednakże nie zadawał za wiele pytań, nie zachęcał do przymierzenia, ani tym bardziej nie zachęcał do zakupu.

Katarzyna_441

22.01.2009

Top Secret

Placówka

Rybnik, Raciborska 16

Nie zgadzam się (25)
W niedzielne popołudnie...
W niedzielne popołudnie postanowiłam zrobić małe zakupy w pobliskim supermarkecie Tesco. Przede wszystkim na naganę zasługuje fakt iż przy dużej liczbie klientów sklepu czynne były jedynie 2 kasy, co powodowało ogromnie kolejki, liczba oczekujących do każdej z kas to ok 10-12 osób.Czas oczekiwania na obsługę to ok 40 minut.

Katarzyna_441

20.01.2009

Tesco

Placówka

Rybnik, ul. Żorska 2

Nie zgadzam się (26)
Udałam się do...
Udałam się do AP Edukacja w celu zdobycia informacji nt interesujących mnie kursów. Pracownicy AP Edukacja niestety nie byli zainteresowani potencjalnym klientem, na obsługę zmuszona byłam zaczekać kilka minut, pomimo tego iż 2 osoby pracujące w AP Edukacja nie były zajęte obsługą innych klientów. Zainteresowanie moją osobą było niewielkie, obsługa nieprofesjonalna.

Katarzyna_441

20.01.2009

AP Edukacja

Placówka

Rybnik, Pl. Wolności 2

Nie zgadzam się (23)
Zasięgnęłam w AIG...
Zasięgnęłam w AIG informacji nt dostępności kredytu. Na terenie placówki panował ład i porządek, w tle spokojna muzyka. Obsługa klienta na wysokim poziomie, doradcę cechuje duża wiedza, dobra organizacja pracy jednakże brak uśmiechu i ponury nastrój.

Katarzyna_441

02.01.2009

Santander Consumer Bank

Placówka

Rybnik, Reja 2

Nie zgadzam się (21)
Obsługa sklepu wywarła...
Obsługa sklepu wywarła na mnie bardzo pozytywne wrażenie. Pani która mnie obsługiwała, była bardzo miła,z uśmiechem znosiła moje grymasy. Próbowała doradzić.

Katarzyna_441

24.12.2008

DOUGLAS

Placówka

Rybnik, Chrobrego 1

Nie zgadzam się (24)
Obsługa sklepu niechętnie...
Obsługa sklepu niechętnie udziela informacji nt towarów potencjalnym klientom. Czas realizacji zlecenia kilkukrotnie wydłuża się w stosunku do terminów o których informuje nas obsługa sklepu internetowego.

Katarzyna_441

24.12.2008

ASTRAL

Placówka

Rzeszów, Baczyńskiego 6

Nie zgadzam się (27)
Niestety jakość obsługi...
Niestety jakość obsługi w sklepie Biedronka na ulicy w Rybniku ma bardzo niski poziom. W sklepie było brudno, towary będące aktualnie w promocji, zestawiono w określonym miejscu w sklepie, jednakże w efekcie końcowym towary te były rozrzucone niemalże po całym sklepie. Kolejka do kasy duża, uruchomione dwie kasy z trzech możliwych. Brak koszyków przeznaczonych do niewielkich zakupów przy wejściu do sklepów.

Katarzyna_441

24.12.2008

Biedronka

Placówka

Ruda Śląska, Kłodnicka 70

Nie zgadzam się (27)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi