dzisiaj byłam w salonie t-mobile. Sposób przedstawienia oferty dla klienta przedłużającego umowę był mało czytelny. Jednakże sposób przedstawienia oferty aparatów telefonicznych był poniżej standardów. Kobieta nic nie potrafiła powiedzieć na temat niektórych modeli. Nie miała pojęcia dlaczego proponuje ten a nie inny telefon. Rozmowa z nią nie pozwoliła na podjęcie jakiejkolwiek decyzji.
Zakupy przebiegły sprawnie, pomimo tego, że czynna była tylko jena kasa, a kolejka spora. Moją uwagę przykuła promocja karmy dla psa. Postanowiła kupić większą jej ilość. Po odejściu od kasy, zauważyłam na paragonie niezgodność - każda sztuka karmy została nabita o 50 gr drożej. Sprawdziłam jeszcze raz cenę na regale - 2,99 - z dopiskiem - tylko w netto. Zgłosiłam niezgodność kasjerce. Po kilku minutach przyszła z informacją, że nic nie wiedzieli o zmianie ceny i nie mogę nic zrobić.Nie zgodziłam się z tym, ponieważ z tego co mi wiadomo cena na regale jest obowiązująca. Po kilku minutach przyszła stwierdzając, że karmę mogę oddać. Na to też nie chciałam przystać, poprosiłam o rozmowę z kierownikiem. Pani kierownik była dosyć nie przyjemna, wzięła paragon ze słowami, że idzie gdzieś zadzwonić. Po dobrych kilku minutach przyszła kasjerka w dosyć niemiły sposób mnie przeprosiła za sytuacje i oddała różnicę.
Obsługa wita klientów uśmiechem i "dzień dobry". Pracownik stacji bez problemu pomógł mi napompować koła w aucie. Był przy tym miły i kulturalny. Potem zapytał czy jeszcze czegoś nie potrzebuje. Na koniec pożegnał się ze mną, życząc miłego dnia i zaprosił do kolejnej wizyty. Cały wygląd stacji paliw schludny i czysty. Klienci obsługiwani sprawnie, mimo że na stacji w chwili kiedy byłam było tylko dwóch pracowników.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.