Opinia użytkownika: Katarzyna_3519
Dotycząca firmy: NETTO
Treść opinii: Zakupy przebiegły sprawnie, pomimo tego, że czynna była tylko jena kasa, a kolejka spora. Moją uwagę przykuła promocja karmy dla psa. Postanowiła kupić większą jej ilość. Po odejściu od kasy, zauważyłam na paragonie niezgodność - każda sztuka karmy została nabita o 50 gr drożej. Sprawdziłam jeszcze raz cenę na regale - 2,99 - z dopiskiem - tylko w netto. Zgłosiłam niezgodność kasjerce. Po kilku minutach przyszła z informacją, że nic nie wiedzieli o zmianie ceny i nie mogę nic zrobić.Nie zgodziłam się z tym, ponieważ z tego co mi wiadomo cena na regale jest obowiązująca. Po kilku minutach przyszła stwierdzając, że karmę mogę oddać. Na to też nie chciałam przystać, poprosiłam o rozmowę z kierownikiem. Pani kierownik była dosyć nie przyjemna, wzięła paragon ze słowami, że idzie gdzieś zadzwonić. Po dobrych kilku minutach przyszła kasjerka w dosyć niemiły sposób mnie przeprosiła za sytuacje i oddała różnicę.