Opinie użytkownika (7)

OK. Kiepski kontakt...
OK. Kiepski kontakt z klientem, niedawno napisałam maila do ergo i na odpowiedź czekalam 2 tygodnie..... Na plus: oferta,cena,asortyment, wygląd miejsca obsługi. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, organizacja i czas obsługi.

Katarzyna_3392

04.07.2017

ERGO Hestia

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Super. Na...
Super. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Katarzyna_3392

04.07.2017

wakacje.pl

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Super. Na...
Super. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Katarzyna_3392

04.07.2017

Rainbow

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Super. Na...
Super. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Katarzyna_3392

04.07.2017

Wizzair

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Super. Na...
Super. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Katarzyna_3392

04.07.2017

Ryanair

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Źle. Stare pociągu...
Źle. Stare pociągu były mniej przyjemne wizualnie ale duzo wygodniejsze do dalszych podróży.. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na minus: oferta,cena,asortyment.

Katarzyna_3392

04.07.2017

PKP Intercity

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Często...
Bardzo dobrze. Często spotykam się z tym że w miejsce które chce lecieć lot nie ma oferty w porównaniu do innych sieci lotniczych Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na minus: oferta,cena,asortyment.

Katarzyna_3392

04.07.2017

LOT

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi