OK. Kiepski kontakt z klientem, niedawno napisałam maila do ergo i na odpowiedź czekalam 2 tygodnie..... Na plus: oferta,cena,asortyment, wygląd miejsca obsługi. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, organizacja i czas obsługi.
Źle. Stare pociągu były mniej przyjemne wizualnie ale duzo wygodniejsze do dalszych podróży.. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na minus: oferta,cena,asortyment.
Bardzo dobrze. Często spotykam się z tym że w miejsce które chce lecieć lot nie ma oferty w porównaniu do innych sieci lotniczych Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na minus: oferta,cena,asortyment.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.