Ostatnio miałam doczynienie kilkakrotne z tą Firmą, bardzo jestem zadowolona z ich usług, ceny przystępne, czas realizacji zadowalający, bardzo uprzejmi kurierzy. Polecam.
Nigdy nie spotkałam się, z taką ignorancją i brakiem zrozumienia ze strony, konsultantki, zupełnie nie umiała mi pomóc w błahej sprawie, tzn. odblokowaniu mojego konta. Przełączyła mnie do innej osoby, gdzie znów musiałam wyjaśniać po kolei mój problem i ta osoba skierowała mnie do następnej.. Po prostu brak kompetencji, straciłam 40 minut na rozmowę a i tak nic nie załatwiłam. Musiałam udać się osobiście do oddziału.
Podczas minionej soboty kupowałam obuwie dla córki w sklepie Deichmann. Wybór nie był trudny ponieważ wiedziałyśmy jakiego fasonu poszukujemy, gorzej było ze znalezieniem rozmiaru, brakowało takiego jaki był nam potrzeby. Ze względu na dużą ilość osób ekspedientka była bardzo zajęta a niestety, była tylko jedna i kilka minut /3,4/ zajęło nam, aby dowiedzieć się czy posiadają inne rozmiary. Okazało się, że owszem, tylko na "górnym magazynie" /określenie ekspedientki/. Weszła na taboret i sięgając wysoko ponad głowę, sięgnęła po karton z butami. Pomimo, że sprzedawczyni była miła i uśmiechnięta, sama nie była w stanie obsłużyć tylu klientek, dlatego przyznaję tylko jeden punkt.W sumie zakup butów zajął nam 35 minut.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.