Opinia użytkownika: Katarzyna_217
Dotycząca firmy: DEICHMANN
Treść opinii: Podczas minionej soboty kupowałam obuwie dla córki w sklepie Deichmann. Wybór nie był trudny ponieważ wiedziałyśmy jakiego fasonu poszukujemy, gorzej było ze znalezieniem rozmiaru, brakowało takiego jaki był nam potrzeby. Ze względu na dużą ilość osób ekspedientka była bardzo zajęta a niestety, była tylko jedna i kilka minut /3,4/ zajęło nam, aby dowiedzieć się czy posiadają inne rozmiary. Okazało się, że owszem, tylko na "górnym magazynie" /określenie ekspedientki/. Weszła na taboret i sięgając wysoko ponad głowę, sięgnęła po karton z butami. Pomimo, że sprzedawczyni była miła i uśmiechnięta, sama nie była w stanie obsłużyć tylu klientek, dlatego przyznaję tylko jeden punkt.W sumie zakup butów zajął nam 35 minut.