Jeżeli chodzi o restauracje U Szwejka to obsługa jak zawsze rewelwacjna. Wiedzą co danego dnia jest w promocyjnej cenie, jak duże sa porcje, jak długi jest czas oczekiwania. Jeżeli chodzi o ceny potraw to faktycznie pozostały bez zmian, jednak zmniejszyły sie porcje. Kwestia płatności kartą. W menu jest informacja, że płatność przyjmowana jest w gotówce bądż kartą debetową/kredytową. Nie wszyscy jednak zgłębiaja się w menu aż tak dokładnie, żeby przeczytać tą infomcję-nie jest ona zamieszczona w widocznym miejscu.
Po wejściu do banku zostałam przywitana i poproszona o chwilę cierpliwości bo wszyscy doradcy byli akurat w tym momencie zajęci. Kiedy nadeszła moja kolej Pani, która miała mnie obsługiwac wziełam ode mnie dowód, wstukała moje dane i spytała sie w jakie sprawie przyszłam. Po naswietleniu mojej prośby, Pani wyszła na zaplecze bez słowa. Po powrocie rozpoczęła konsultacje z koleżanką przy okienku obok i dopiero podeszła do mnie. Mimo długich konsultacji nie była w stanie wyjasnić mi procedury postępowania. Rozmowie przysłuchiwała sie koleżanka w okienku obok i dopiero ta Pani udzieliła mi jasnych informacji.
Dziękujemy za zgłoszenie. Z każdej opinii i oceny wyciągniemy wnioski, aby poprawiać jakość obsługi Klientów.
Pierwszy raz miałam...
Pierwszy raz miałam doczynienia z infolinia ubezpieczyciela. W zwiazku z tym potrzebowałam klarownych komunikatów potrzebnych do zgłoszenia szkody. Obsługa klienta w dosc niesympatyczny sposób poprowadziła mnie punkt po punkcie. Udzielila mi wszelkich potrzebnych informacji. Sposób ich przekazania pozostawiał duzo do zyczenia. Ale szkoda została przyjeta, przyjechał rzeczoznawca, który ocenił szkody i po paru dniach zostało wypłacone odszkodowanie.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.