Opinie użytkownika (5)

Kiedy weszłam do...
Kiedy weszłam do biura, przywitałam się, kilka pracownic odpowiedziało mi, jednak nikt nie zaprosił mnie do swojego stanowiska (było ich 4) Podeszłam więc sama do najbliżej stojącego od wejścia po lewej stronie.Siedziała młoda dziewczyna, lat ok 24, szatynka w okularach, średniej budowy ciała, wzrost ok 158 cm.Powiedziałam jej, w jakiej sprawie przyszłam, jednak nie umiała mi pomóc, zadzwoniła więc w mojej obecności do szefowej.Ponieważ nie mogła się skontaktować, wróciłyśmy do meritum sprawy.Zostawiłam dokumenty i konkretnie wyjaśniłam, że potrzebuję archiwum z danego roku.Dziewczyna oznajmiła, że wtedy nie pracowała w tym biurze.Zwróciła się na głos do koleżanki siedzącej naprzeciw,podając głośno moje nazwisko (w biurze było obecnych dwóch petentów) zapytała, czy jest możliwe "odgrzebanie" tych dokumentów.Kobieta naprzeciw siedząca stwerdziła: "tak, pamiętam panią pani... - i tu padło znowu moje nazwisko- jednak nie wiem, czy uda nam się je odszukać w programie (dodam, że okres archiwizacji takich dokumentów wynosi podobno 10 lat-minęło mniej).Po dłuższych poszukiwaniach w programie kobieta westchnęła: "proszę zostawić te dokumenty, skontaktujemy się z szefową i zadzwonimy do pani" Po chwili wstała, zostawiając moje dokumenty na biurku, zupełnie niezabezpieczone, z widocznym imieniem i nazwiskiem moim oraz innych osób zawartych na piśmie. W trakcie obsługi jedna pracownica do drugiej rzucała komentarze nie związane z moją obsługą (raczej z powolnością wykonywanych obowiązków w ciągu miesiąca-dało się wyczuć zarzewie konfliktu między paniami) Moim zdaniem brak fachowej obsługi, nastrój w biurze niezbyt przyjemny, brakowało tutaj szczerego zainteresowania klientem oraz jego sprawą a także zupełny brak ochrony danych osobowych.Chociaż dziewczyna, która początkowo mnie obsługiwała bardzo się starała (szukała dokumentów w archiwum dość długo, wykonała telefon do szefowej) jednak była poirytowana, co dało się wyczuć a także wymieniła na głos moje nazwisko, co obniża moją ocenę.Ponadto komentarz rzucany pod adresem tej pracownicy przez inną tam pracującą osobę świadczy o niskim poziomie obsługi i również powoduje obniżenie oceny.Dodatkowym minusem jest fakt, że nie zadawano praktycznie żadnych konkretnych pytań, co umożliwiłoby rozwiązanie sprawy.Minus również dlatego, że moje nazwisko, mimo że dwukrotnie wymieniane,nie istnieje w archiwum.Plus dla miejsca obsługi, w biurze panuje ład i porządek, ogólnie miejsce estetyczne.Plus dla pracownicy za fatygę i dobre chęci (potem zadzwoniła do mnie poinformować mnie o kosztach związanych z rozliczeniem)

Katarzyna_1463

24.11.2009

Biuro Rachunkowe

Placówka

Wrocław, Komuny Paryskiej 57

Nie zgadzam się (26)
Powierzchnia sklepu bardzo...
Powierzchnia sklepu bardzo duża, przeważającą część stanowią odzież oraz dodatki.Asortyment bardzo zróżnicowany; gdy weszłam do sklepu, miałam wrażenie, że panuje tam ogólny haos.Muzyka grała zdecydowanie za głośno, kilka ubrań leżało na podłodze, ponadto zauważyłam, że sklep jest brudny.Ubrania, które spadły z wieszaków tarzały się w widocznym kurzu.Stojaki na odzież były również zakurzone.Gdy weszłam do przymierzalni, byłam już naprawdę rozczarowana.Na wykładzinie walały się klipsy od odzieży, wieszaki wisialy puste, jeden z przymierzaną wcześniej przez kogoś odzieżą.Na domiar tego wszystkiego na lustrze byla przyklejona guma do żucia.Gdy zwróciłam ekspedientce uwagę, zabrała wyłącznie wieszaki.dziewczyna miała lat ok 22, ciemne włosy, wzrost ok 172 cm.Ubrana była w luźny sweter, oraz leginsy i zamszowe kozaki.Gdy zapytałam, gdzie jest kasa, wskazała głową, mówiąc; "tam".Do kasy stałam dość dlugo, około 12 min.Była tylko jedna kasjerka przy stanowisku trzy albo czteroosobowym.Kolejka spora, klienci poirytowani lekko.Na kasie panował duży nieład; sporo ubrań, biżuterii, papierów oraz wydruków kasowych.

Katarzyna_1463

17.11.2009

H&M

Placówka

Wrocław, Powstańców Śląskich 2

Nie zgadzam się (23)
Placówka czysta, ulotki...
Placówka czysta, ulotki na swoim miejscu, wystarczająca ilość dla klienta.Oferta ciekawa, konkurencyjna w stosunku do innych banków. Czekałam około 5 minut zanim mnie obsłużono.Kobieta lat ok 28, wzrost ok.167, szatynka, ubrana nienagannie w strój firmowy zapytała, w czym może mi pomóc.Zadawała konkretne pytania na temat mnie interesujący,rzeczowo odpowiadała na zadawane przeze mnie pytania. Niestety nie oferowała innych produktów ani usług bankowych.Koncentrowałą się wyłącznie na udzieleniu odpowiedzi na moje pytania dotyczące zwiększenia linii debetowej w koncie.Odesłala mnie do infolinii.Była uprzejma, utrzymywała kontakt wzrokowy.Czas obsługi mieścił się w granicach do 10 min maksymalnie.Organizacja pracy doradców była dobra; kiedy wszedł następny klient, został obsłużony natychmiast

Katarzyna_1463

17.11.2009

mFinanse

Placówka

Wrocław, ul. Kościuszki 29/20

Nie zgadzam się (20)
11.05.2022
Odpowiedź firmy
Witamy. Bardzo dziękujemy za opinię na nasz temat. Bardzo cenne jest dla nas to, że zwraca Pani uwagę na bardzo wiele szczegółów, dotyczących jakości obsługi. Cieszymy się, że nacisk, jaki kładziemy na jakość, znajduje odzwierciedlenie w opiniach Klientów. Pani opinia z pewnością przyczyni się do kontynuacji pracy nad jakością, co pozwoli nam w przyszłości na otrzymywanie jeszcze lepszych ocen w oczach naszych Klientów. Pozdrawiam Iza Kuliszczak mBank
Kiedy weszłam do...
Kiedy weszłam do sklepu, nie zostałam przez nikogo przywitana.Przy wejściu stał ochroniarz, który chodził za mną cały czas, do momentu wyjścia.Podeszłam do kobiety ubranej w koszulkę firmową "Sephora" zapytałam czy może mi pomóc.Kobieta lat ok.25, szczupła, jasne włosy, wzrost ok. 167 cm, w tym momencie rozkładała lub ustawiała asortyment na półkach.Odesłała mnie do innej kobiety, pracownicy sklepu.Nie uśmiechnęła się ani nie przeprosiła.Była niemiła.Podeszłam do wskazanej osoby, powiedziałam,że potrzebuję kupić komuś prezent.Kobieta lat ok 29, szatynka, wzrost ok 160 cm zadała kilka istotnych pytań, po czym pomogła mi wybrać prezent.Wzięłam flakon z perfumami i podeszłam do kasy.Jednak po namyśle odstawiłam go na półkę.Pracownica podeszła do mnie próbując na nowo pomóc mi coś wybrać.Wydawała się być poirytowana.W tym też czasie cały czas obserwował mnie ochroniarz, który nie odstępował mnie prawie na krok.Poczułam się nieswojo, więc wyszłam.Nie zostałam pożegnana ani mile obsłużona.Zdążyłam zauważyć jedynie przy kasie sporo ulotek firmowych, które leżały w lekkim nieładzie.W sklepie panuje raczej porządek, wszystko ma swoje miejsce.Ceny widoczne, nazwa asortymentu również.

Katarzyna_1463

14.11.2009

Sephora

Placówka

Wrocław, Pl. Dominikański 3

Nie zgadzam się (18)
Obserwowane stanowisko:porządek i...
Obserwowane stanowisko:porządek i czystość na odpowiednim poziomie.Ulotki i materiały dla klienta:wystarczająca ilość, odpowiednio poukładane.Po podejściu do stanowiska nie czekałam zbyt długo-ok.2 min.Doradca, kobieta lat ok 27, schludnie ubrana,w strój bankowy przywitała mnie z uśmiechem, zapytała w czym może pomóc.Udzieliła mi wystarczających informacji w temacie, którym byłam zainteresowana.Cały czas utrzymywała kontakt wzrokowy.Nie oferowała jednak innych produktów bankowych, w trakcie obsługi odebrała telefon, który natarczywie dzwonił.Pożegnała mnie miło, zapraszając do ponownych odwiedzin.Czas obsługi trwał około 10 min i przerywany był odebraniem przez doradce telefonu.Nie otrzymałam również od konsultantki wizytówki.

Katarzyna_1463

14.11.2009

mFinanse

Placówka

Wrocław, ul. Kościuszki 29/20

Nie zgadzam się (27)
11.05.2022
Odpowiedź firmy
Witam. Dziękuję za tak pozytywną opinię na nasz temat. Pani uwagi pozwolą nam na dalsze doskonalenie jakości obsługi w naszych placówkach, dzięki czemu mamy nadzieję nadal otrzymywać pozytywne oceny pracy naszych Doradców. Pozdrawiam Andrzej Deryj mBank

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi