Dzień dobry, dziękujemy za przedstawioną opinię. Jakość obsługi jest dla nas bardzo ważna i nieustannie nad nią pracujemy. Miło nam będzie, jeżeli odwiedzi Pani naszą placówkę ponownie. Pozdrawiamy, PKO Bank Polski.
Świetnie. Na plus:...
Świetnie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Witam, niestety zauważyłam że obsługa jest bardzo kiepską, chodzi mi konkretnie o zachowanie jednej z kelnerek. Pracownica jest bardzo niemiła, co spowodowało że więcej nie od wiedzę tego lokalu. Pozdrawiam
Wszystkim polecam to biuro. Pracownica zaproponowała nam bardzo fajne miejsce na wakacje. Nie byliśmy przekonani do Egiptu, jednak pracownica potrafiła przedstawić walory tego miejsca, tym samym zdecydowaliśmy się tam jechać. Powiedziała nam również na co należy uważać w tym kraju oraz w jaki sposób nie dopuścić do nieprzyjemnych sytuacji. Odpowiednia osoba na odpowiednim miejscu, dodatkowo sama pracownica była w tym kraju 10 razy oraz ukończyła odpowiednie studia ( z tego co się dowiedzieliśmy podczas rozmowy). Do tego biura można zawsze iść nawet po dokonaniu już transakcji, jeśli ma się jakieś wątpliwości. Najlepsza obsługa z jaką się spotkałam w biurze podróży. Zdecydowanie polecam.
Rewelacyjne domowe jedzenie w niskiej cenie. Idealne dla studentów i nie tylko. Kiedy tylko mogę jadam tam obiady. Zawsze pyszne i dodatkowo świetna obsługa. Polecam z całego serca.
Bardzo się cieszę, że w Łodzi jest Tesco czynne przez 24h na dobę i to jeszcze o takim dużym wyborze produktów. Większość obiektów czynnych 24h na dobę nie oferują aż takiego wyboru. Ten obiekt ma dużą powierzchnię oraz miłą obsługę. Racja, pracowników zbyt dużo nie zauważyłam, ale jednak byłam w tym sklepie o godzinie 02:30 w nocy.
Uważam, iż jakość obsługi w drogeriach Superpharm jest na bardzo wysokim poziomie. Pracownica potrafiła dobrać produkt zgodnie z moimi oczekiwaniami dodatkowo w stosunkowo niskie cenie. W samym lokalu est bardzo duży wybór atrakcyjnych produktów oraz panuję duży porządek. Pracownice są miłe oraz pomocne, co także w dużym stopniu wpływa iż jest to mó ulubiony sklep, w którym robię zakupy.
Uważam, iż jakość obsługi w tym miejscu jest fatalna. W czasie mojego pobytu nie zostałam obsłużona przy stoliku, dodatkowo pod sosnami, które znajdowały się na zewnątrz znajdowały się porozrzucane sztućce. Już nie wspomnę o toaletach, które umieszczone były w podziemiach i ich stanie. Szczerze mówiąc, nigdy w życiu nie spotkałam się z takim ,,porządkiem": wywietrzniki połamane, brak zamków w drzwiach albo ich stan uniemożliwiający skorzystanie z nich, pełno wody na podłogach, brak papieru, niedziałająca suszarka do rąk. Długo można wymieniać. Stan samej pizzy również nie był jakiś szczególny. Ogólnie odradzam wizyty w tym miejscu.
Uważam, iż cena oraz asortyment restauracji jest odpowiedni. Jednak w dniu dzisiejszym, otrzymałam lody w zachlapanym opakowaniu, Uważam jednak, iż każdemu z pracowników może się zdarzyć taka sytuacja. Sądzę, iż je się również oczami, dlatego też takie rzeczy nie powinny się zdarzać.
Niestety żaden z pracowników nie podszedł do mnie, chociaż że ilość klientów ww sklepie była mała. Jednak po poproszeniu jednego z pracowników o pomoc, otrzymałam ją. Pracownik umiał doradzić oraz był kompetentny. Z tego powodu dałam taką ocenę.
W sklepie jest świetna atmosfera oraz obsługa klienta. Pracownice chętnie pomagają w wyborze oraz służą pomocą, udzielają również odpowiedzi na wszelkie pytania. Nie ma również żadnych problemów z wymianą towaru.
W czasie mojej obsługi, pracownica co przyjmowała moją wpłatę, rozmawiała z inną pracownicą na tematy prywatne, co bardzo opóźniało moją obsługę. Dość długo oczekiwałam na wykonanie mojej transakcji.
Dzień dobry Pani Katarzyno,
dziękujemy za przesłaną opinię. Przyjrzymy się bliżej funkcjonowaniu opisanego oddziału. Dokładamy starań, aby podobne sytuacje nie miały miejsca w naszym Banku.
Pozdrawiamy,
PKO Bank Polski
Robiąc zakupy w...
Robiąc zakupy w sklepie Lidl w Łodzi spotkałam się z bardzo nieprzyjemnym zachowaniem się kasjerki. Pracownica kasując moje produkty wręcz rzucała nimi, dodatkowo używała wulgaryzmów. Widać było, iż czymś się denerwuje, ponieważ cały czas nerwowo patrzyła na telefon. Rozumiem, że każdy z nas może mieć zły dzień, jednak uważam iż mówienie niecenzuralnych słów przy klientach jest niedopuszczalne.
Obsługa bardzo sympatyczna i miła. Jest wiele dostępnych i ciekawych promocji. Każdy znajdzie coś dla siebie. Jednak uważam iż jest tam mały bałagan w ubraniach - występuje lekki nieład w ubraniach. Rozumiem iż, jest tam dużo klientów jednak chyba tak duży bałagan może spowodować szybsze opuszczenie tego miejsca przez klienta. Reszta bez zastrzeżeń.
Pracownice bardzo pomocne i chętne do udzielania porad. Obsługa sprawna i szybka. Nie było konieczności długiego oczekiwania w kolejce ani do kasy ani do przymierzalni. Szczerze polecam :)
Pracownica obsługująca mnie zaproponowała bardzo korzystne rozwiązanie cenowe. Przedstawiła i dobrała odpowiednią dla mnie ofertę. Po Jej zachowaniu było widać, iż zna towar jaki sprzedaje i umie dobrać korzystne dla klienta rozwiązanie. Wspomniała również, o ofertach specjalnych przygotowanych na ten szczególny dzień. Kolejnym atutem tej placówki były atrakcyjne ceny oraz krótki czas oczekiwania.
W dniu 05.08.2012 odbyłam wizytę testową w jednej z siedzib McDonald w Radomiu. Obsługująca mnie pracownica po złożeniu przeze mnie zamówienia zaproponowała mi zestaw twierdząc że będzie taniej. Zgodziłam się. Wszyscy pracownicy byli ubrani w służbowe stroje, a kolejki do kas były krótkie ( odpowiednia ilość otwartych kas w stosunku do ilości klientów. Nie musiałam zbyt długo czekać na swoje zamówienie. W czasie mojego pobytu jeden z pracowników sprzątał teren obiektu. Ogólnie pobyt w tym miejscu oceniam bardzo pozytywnie.
W dniu 23.05.2012 roku odwiedziłam jeden ze sklepów Tesco w celu dokonania zakupów. Obsługa klienta była na dość dobrym poziomie. Gdy potrzebowałam pomocy ponieważ czytnik nie chciał odczytać kodu kreskowego jedna z przechodzących pracownic zapytała mnie czy potrzebuje pomocy. Stwierdzając że tak pracownica skierowała się w stronę innego czytnika po czym poprosiła mnie abym poczekała chwilkę. Za około minutę pracownica wróciła wręczając mi towar i mówiąc jaka jest jego cena.
W dniu 06.XI.2009r. około godziny 17:30 odwiedziłam jeden ze sklepów Cropp, znajdujący się przy ulicy Grzecznarowskiego 28 w centrum handlowym M1. Chciałam zakupić bluzkę. Po znalezieniu odpowiedniego modelu rozpoczęłam szukać rozmiaru. na wieszaku jednak nie było takiego, jakiego potrzebowałam. Postanowiłam zapytać się o niego jednej z ekspedientek. Ona poprosiła, abym poczekała chwilke to poszuka. Po około 3 minutach przyniosła mi to, po co odwiedziłam ten sklep. Przymierzyłam po czym poszłam do kasy, aby zapłacić. Tam tez obsługiwała mnie ta sama ekspedientka. kasjerka podziękowała za zakup oraz zaprosiła na ponowną wizytę.
Bardzo mi się podobała obsługa w tym sklepie oraz zamierzam w przyszłości korzystać z jego usług. Zakupy w tym miejscu to czysta przyjemność, świetna obsługa oraz nie trzeba tam spędzić całego dnia aby coś kupić.
Serdecznie polecam ten sklep.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.