Sklep posiada szeroki asortyment i jest dobrze zorganizowany. Produkty i obszary sklepu biorące udział w letniej wyprzedaży były jasno oznakowane. W głównej hali sklepu panował porządek.
Przez cały pobyt w sklepie (około 30 minut) nie podeszła do mnie ani jedna osoba z obsługi. Poza obsługą kasy i przymierzalni żaden personel nie był nawet widoczny.
Dziewczyna odpowiedzialna za obsługę przymierzalni wdała się w głośną sprzeczkę z klientką po czym opuściła stanowisko pracy na kilkanaście minut. Lada zwrotu przymierzonych rzeczy szybko przykryła się hałdą rzeczy.
Obsługa kasy była szybka, uprzejma i profesjonalna.
Obsługa bardzo miła i profesjonalna. Doskonale znają asortyment swojego działu i sprawnie obsługują wewnętrzny system ewidencji. Paradoksalnie, w godzinach zmniejszonego ruchu trudniej znaleźć obsługę działów.
Mapki pomagają w nawigacji działów, jednak asortyment wewnątrz konkretnego działu jest ułożony nieco chaotycznie. Zmusza to do spędzenia dodatkowego czasu na poszukiwaniu wybranego towaru lub odwołania się do pomocy personelu. Zdarza się, że trudno odnaleźć cenę konkretnego towaru.
Podczas podliczania towaru pracownik kasy pomylił się. Pomyłka została usunięta szybko i sprawnie, po czym zostałam uprzejmie przeproszona.
Terminal wydający numerki klientom chcącym skorzystać z punktu obsługi klienta nie jest zbyt wyraźnie oznakowany i klient, który nie wie o nim może go nie zauważyć. Sam proces zwrotu przebiegł szybko i bez problemów. Pieniądze pojawiły się na koncie po trzech dniach.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.