Opinia użytkownika: KatarzynaAnna_1
Dotycząca firmy: IKEA
Treść opinii: Obsługa bardzo miła i profesjonalna. Doskonale znają asortyment swojego działu i sprawnie obsługują wewnętrzny system ewidencji. Paradoksalnie, w godzinach zmniejszonego ruchu trudniej znaleźć obsługę działów. Mapki pomagają w nawigacji działów, jednak asortyment wewnątrz konkretnego działu jest ułożony nieco chaotycznie. Zmusza to do spędzenia dodatkowego czasu na poszukiwaniu wybranego towaru lub odwołania się do pomocy personelu. Zdarza się, że trudno odnaleźć cenę konkretnego towaru. Podczas podliczania towaru pracownik kasy pomylił się. Pomyłka została usunięta szybko i sprawnie, po czym zostałam uprzejmie przeproszona. Terminal wydający numerki klientom chcącym skorzystać z punktu obsługi klienta nie jest zbyt wyraźnie oznakowany i klient, który nie wie o nim może go nie zauważyć. Sam proces zwrotu przebiegł szybko i bez problemów. Pieniądze pojawiły się na koncie po trzech dniach.