Wchodząc do sklepu zaczęłam się rozglądać za dodatkami typu rękawiczki, szalik. Wystrój wnętrza zmienił się, więc zajęło mi chwilkę wyszukanie odpowiednich artykułów. Ze strony obsługi nie zauważyłam zainteresowania moją osobą, o przywitaniu nie wspominając. Oprócz mnie w sklepie było tylko kilka osób, a Panie ekspedientki siedziały razem przy kasie i rozmawiały. W miejscu tym panował jednak porządek, ubrania poskładano jak należy. Wyszłam nic nie kupując, zastanawiając się nad ofertą innych placówek.
Weszłam do sklepu porozglądać się, może coś ciekawego kupić. W sklepie znajdowała się jedna pracownica zajęta czymś przy kasie, zupełnie mną niezainteresowana, nie mówiąc już o przywitaniu. Przeglądając bluzki wybrałam dwie i poszłam do przymierzalni, następnie zapytałam ekspedientkę o inny rozmiar. Pani wtedy zaczęła przeszukiwać wieszaki z ubraniami, niestety innego rozmiaru nie znalazła. Następnie zapytała, czy ten rozmiar jest za mały i uprzejmie porozmawiałyśmy o moich wątpliwościach. Po zastanowieniu wzięłam jedną z bluzek z zamiarem zakupu, ekspedientka miło mnie pożegnała zapraszając ponownie.
Do Castoramy wybrałam się po raz pierwszy, a moim celem był zakup dwóch śrubek imbusowych do rowerka treningowego. Kiedy znalazłam się w środku, nie bardzo wiedziałam, w którą stronę się udać, po czym Pan z obsługi, widząc moje zdezorientowanie, podszedł do mnie z zapytaniem, czego potrzebuję. Po uzyskaniu odpowiedzi wytłumaczył, w którą stronę powinnam się udać. Kiedy dotarłam we wskazane miejsce, podeszłam do pracownika na najbliższym stanowisku pytając, gdzie konkretnie znajdują się wspomniane śrubki. Pan zaprowadził mnie do odpowiedniego punktu, spytał o potrzebny rozmiar, wskazał właściwy produkt, a następnie poinstruował mnie jasno jak wygląda kolejność dot. kupna- wpisanie określonego kodu z pudełka wraz z ilością sztuk. Następnie udałam się do kasy, gdzie zostałam sprawnie obsłużona. Pracownicy są bardzo uprzejmi i pomocni, kompetentni, otwarci i komunikatywni. Znalazłam wszystko, czego potrzebowałam. Miejsce jest świetnie zorganizowane pod względem rozmieszczenia różnych rodzajów towaru i pod względem obsługi. Mimo, że placówka jest bardzo przestrzenna i klient znajdujący się tam po raz pierwszy może czuć się oszołomiony i zagubiony, personel natychmiast przybędzie z pomocą.
Wstąpiłam wczoraj do Biedronki w celu kupna artykułów spożywczych na dzień jutrzejszy. Produkty, które miałam zamiar zakupić znalazłam bez problemu, gdyż wystawy są regularnie uzupełniane. W pewnym momencie zauważyłam sok Vitaminka stojący wraz z innymi napojami na półce, niestety nie znalazłam ceny w bliskiej okolicy w/w produktu, dlatego też zrezygnowałam z zakupu pamiętając o określonej kwocie pieniędzy w portfelu. Kolejka do kasy była dość długa, jednak zmniejszała się szybko i sprawnie. Pan przy kasie, uprzejmie się uśmiechając, powitał mnie zwyczajowym dzień dobry. Obsługa przy kasie była zorganizowana i fachowa.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.