Korzystam z ubezpieczeń nieruchomości. Jak do tej pory nie musiałam ubiegać się o wypłatę odszkodowania. Ale mogę wypowiedziec się na temat obsługi. W zasadzie, nie mam większych zastrzeżeń, możę poaz jednym... Przez wiele lat obsługiwała mnie Pani agent, która była niezwykle sumienna i cierpliwie wyjaśniała wszelkie wątpliwości, jak również doradzała w wyborze polisy. Natomiast po jej odejściu przydzielono mi inną osobę, z którą współpraca nie układa się juz tak doobrze, głównie przez rażący brak punktualności nowej agentki oraz jej ciągły pośpiech. Nie ma juz miejsca na rzeczową rozmowę o oferowanych produktach, które może bardziej pasowałyby do moich potrzeb. Zastanawiam się nad zmianą ubezpieczyciela.
Codziennie korzystam z usług ZKM w Gdyni i muszę przyznać, że jestem bardzo zadowolona ze świadczonych usług. Sieć komunikacyjna jest bardzo dobrze rozbudowana, tak że nie ma problemu, żeby dostać się w wybrane miejsce. Zarówno autobusy i trolejbusy kursują punktualnie (chyba, że na trasie są prowadzone roboty drogowe, wówczas, z przyczyn niezawinionych przez ZKM może dochodzić do opóźnień). Stan pojazdów jest dobry. Na uwagę zasługuje schludny wygląd kierowców - koszule i krawaty. Jedyne, co czasem pozostawia wiele do życzenia, to zachowanie kierowców - rażące jest "nieprzyklękanie" kiedy do pojazdu wchodzi osoba z wóżkiem dziecięcym, lub gdy chce ona pojazd opuścić. nie podoba mi się także, kiedy kierowca, widząc nadbiegającą osobę, zamyka drzwi i odjeżdża. Takie sytuacje mają miejsce niestety jeszcze nazbyt często.
Generalnie, jednak, uważam, że Gdynia ma jeden z najlepszych w kraju system komunikacji miejskiej.
To, co lubię w "Biedronce" to asortyment - kupuję tam podstawowe produkty, które cechuje dobra jakość. Przeważnie, gdyż zdarza się, niezwykle rzadko, ale się zdarza, że zakupiony towar jest wadliwy. W takiej sytuacji nie ma problemu ze zwrotem towaru. Ale, jak podkreślam, niezwykle rzadko zdarza mi się zakupić towar, który jes niepełnowartościowy.
To, czego nie lubię, to opieszałość personelu. Nieraz trzeba czaekać w dość długiej kolejce do kasy, zanim zostani otwarta kolejnna, gdyż ekspedientka akurat zajęta jest wykładaniem towaru. Rażące są też przedłużającec się rozmowy obsługi kas z klientami (rozmowy nie na temat, kiedy "ogonek" rośnie coraz bardziej) oraz sporadycznie zdarzające się odbieranie telefonów czy smsów. Takie zachowanie kładzie się cieniem na jakości obsługi.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.