ZKM Gdynia

(4.32)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (14 z 15)

ZKM Gdynia jako...
ZKM Gdynia jako operator komunikacji miejskiej pozostawia ogólnie pozytywne pierwsze wrażenie. Rozkłady jazdy na przystankach są czytelne, a aplikacja mobilna działa sprawnie, umożliwiając dokładne planowanie podróży. Przystanki są dobrze oznaczone, choć nie wszystkie wiaty oferują wystarczającą ochronę przed deszczem i wiatrem. Podczas wizyty odbyłem 2 podróże: Autobus linii R – punktualność idealna, autobus przyjechał zgodnie z rozkładem, a czas przejazdu pokrywał się z podanym w aplikacji. Autobus linii S – brak opóźnień, choć pojazd był zatłoczony, co utrudniało komfortowe przemieszczanie się. Większość pojazdów, z którymi miałem kontakt, była nowoczesna i dobrze utrzymana. Autobusy i trolejbusy były czyste, a miejsca siedzące w dobrym stanie. Klimatyzacja działała sprawnie, co pozytywnie wpłynęło na komfort podróży. Jednakże w jednym pojeździe zauważyłem problem z wyświetlaczem trasy – w autobusie linii S tablica z informacją o następnych przystankach była nieczytelna. Podróżowanie ZKM Gdynia jest na ogół przyjemne, a organizacja transportu spełnia oczekiwania większości pasażerów. Dzięki szerokiej ofercie połączeń i nowoczesnemu taborowi miasto zyskuje na wizerunku miejsca dobrze skomunikowanego. ZKM Gdynia to solidnie funkcjonujący system komunikacji miejskiej, który stawia na nowoczesność i wygodę pasażerów. Pomimo drobnych problemów, takich jak opóźnienia czy zatłoczenie, usługa spełnia wysokie standardy. Istnieje jednak potencjał na dalsze usprawnienia, szczególnie w zakresie punktualności, wygody pasażerów i komunikacji wizualnej.

Klient_1607

29.11.2024

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Już dawno nie...
Już dawno nie byłam tak zadowolona z jazdy. Wsiadałam na początkowej stacji i kierowca już od razu otworzył drzwi żebym weszła (chociaż jeszcze było prawie 15 min przed odjazdem), obniżył autobus, abym mogła wjechać z wózkiem, a po podejściu, aby kupić bilet pan był bardzo miły i wesoły. No i co najważniejsze jazda była bardzo płynna i spokojna-co jest rzadkością (a często jeździmy z córeczką). Tak więc duży pozytyw!

Natalia_1166

20.01.2015

Placówka

Gdynia, Pogórze górne Linia 194

Nie zgadzam się (0)
Pojazdy systematycznie wymieniane...
Pojazdy systematycznie wymieniane na nowe, chociaż przydałoby się więcej tych z klimatyzacją. ZKM inwestuje w ekologiczny transport, trolejbusy to ciche i przyjazne otoczeniu pojazdy.

zarejestrowany-uzytkownik

26.08.2014

Placówka

Gdynia, Zakręt do Oksywia 10

Nie zgadzam się (0)
Pani obsługująca bardzo...
Pani obsługująca bardzo kompetentna i życzliwa, bardzo zorganizowana w swojej pracy. Oferta ZKM zadawalająca, ceny biletów bardzo przystępne. Jednym minusem jest miejse obsługi, ponieważ obsługiwany klient musi stać na zewnątrz, co w trakcie uiszczania opłaty za bilet wiąże się z ryzykiem np. kradzieży.

Renata_414

17.10.2012

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Chcąc sprawdzić rozkład...
Chcąc sprawdzić rozkład jazdy, zajrzałem na stronę ZKM Gdynia. Ułożenie strony jest dla mnie bardzo czytelne i jasne. Cenię prostotę, dlatego jest to dla mnie atutem. Graficznie bardziej podobała mi się starsza wersja strony. Dużym plusem są informacje na stronie głównej. Dzięki nim osoba jest na bieżąco informowana o nowościach, zmianach w rozkładach i ewentualnych wydarzeniach. Gdy wchodzę na poszczególne rozkłady, mogę bardzo wygodnie się pomiędzy nimi poruszać. Rozkłady są rozpisane z dokładnościa do przystanków i czasu dojazdu. Opcje te się bardzo przydają w planowaniu dłuższej podróży z przesiadkami. Minusem strony jest brak odnośnika do strony głównej z podstron. Byłoby wygodniej, gdyby można było kliknąć np. w logo ZKM i przejść na stronę główną..

zalogowany_użytkownik

29.05.2012

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Dnia 06.07.2011r. w...
Dnia 06.07.2011r. w Gdyni skorzystałam ze środka komunikacji miejskiej trolejbusa z przystanku Gdynia Dworzec Gł. PKP - Wolności w kierunku Gdyni Cisowej. Trolejbus przyjechał punktualnie. Przed przyjazdem na przystanku znalazłam wszystkie potrzebne informacje tj. rozkład jazdy, informację o cenach biletów oraz o przysługujących zniżkach. Do trolejbusu wsiadłam pierwszymi drzwiami w celu kupienia biletu u kierowcy. Kierowca był bardzo uprzejmy. W środku trolejbus prezentował się bardzo dobrze. Wnętrze wyglądało na nowe. Nie był przepełniony – były jeszcze wolne miejsca siedzące.

ŚwiatwgElmo

07.07.2011

Placówka

Gdynia, Zakręt do Oksywia 10

Nie zgadzam się (1)
Codziennie poruszam się...
Codziennie poruszam się do i z pracy linią pośpieszna R. W autobusie te same, szare postaci codziennie przemierzają smutno drogę do pracy. Jakże miło i sympatycznie jest, kiedy spotyka się przemiłego Pana kierowcę, który uśmiechnie się i życzy miłego dnia a nie jak gro jego kolegów zamknie z satysfakcją drzwi przed nosem. Pozdrawiam Pana, który przełamuje codzienną szarość :)

Mru

15.01.2011

Placówka

Gdynia, Linia R

Nie zgadzam się (18)
Chciałam podzielić się...
Chciałam podzielić się spostrzeżeniami na temat strony www.zkmgdynia.pl należącej do Zarządu Komunikacji Miejskiej w Gdyni. Na stronie głównej po środku w komunikatach ZKM umieszcza informacje o aktualnych zmianach tras autobusów i trolejbusów z powodu remontów dróg. To bardzo przydatne informacje. W drugiej kolumnie znajdują się ciekawostki, np. wiadomość o wypuszczeniu na trasę nowego autobusu. Poza tym na stronie można wyszukać listę punktów sprzedaży biletów, rozkład jazdy tramwajów wodnych oraz listę najczęściej zadawanych pytań. W lewym górnym rogu jest najważniejsza rzecz, czyli spis linii i rozkład. Po najechaniu i kliknięciu w odpowiedni numer otwiera się okno z trasą. Trzeba wtedy klinkąć na dany przystanek i wyświetli sie pełny rozkład w dni powszednie, soboty oraz w niedziele i święta. Strona ZKM posiada też opcję szukania rozkładu po nazwie przystanku. Wybierając przystanek wyświetli nam sie rozkład wszystkich autobusów odjeżdżających z danego miejsca. Warto też czasem skorzystać z "Szukaj optymalnego połączenia". Wyszukiwarka zaplanuje nam wtedy przejazd wraz z przesiadkami i powie, ile na danym przystanku będziemy musieli czekać. Minusem tej strony jest brak zwyczajnej mapy wszystkich linii komunikacji miejskiej z zaznaczeniem zwykłych tras. Chodzi o to, że autobusy w Gdyni często rano i wieczorem jadą ze zmienioną trasą. Zamiast tracić czas na pusty przejazd z pętli do przystanku początkowego, pierwszą trasę zwykle rozpoczynają na pętli. Po wybraniu "mapa" wyświetla nam się google mapa, gdzie trasy autobusów są zaznaczone ze wszystkimi możliwościami. Kurs podstawowy powinien być zaznaczony inaczej niż zjazdy do i z pętli (te możnaby ująć linią przerywaną). Inaczej wygląda, że praktycznie wszystko kursuje wszędzie. Osoby, które jeżdżą autobusami i się w tym orientują mogą nie widzieć nic złego w takim pokazaniu mapy. Ale przecież strona ta służy też turystom, którzy nie znają niuansów komunikacji w Gdyni. Już osoby z niedalekiego Gdańska są lekko zdezorientowane.

demo

25.11.2010

Placówka

Nie zgadzam się (1)
Poszłam do punktu...
Poszłam do punktu zakupu biletów miesięcznych w Gdyni na Pętli Tesco na Dąbrowie. W budynku na pętli z boku wydzielone są dwa okienka, w dawniejszym barku. Można tam "załadować" kartę miejską biletami miesiącznymi i metropolitarnymi oraz zakupić bilety jednorazowe. Podeszłam do okienka, nie musiałam stać w kolejce, gdyż było to sporo przed końcem miesiąca. Poprosiłam o nabicie biletu 30-sto dniowego. Pani miła i uśmiechnięta sprawnie wykonała moje polecenie. Wzięła pieniądze, wydała resztę i paragon, który stanowi dowód dla kontrolerów przy ewentualnym błędnym "załadowaniu" karty. Na paragonie daty sie zgadzały (kiedyś nabito mi bilet o dzień później niż chciałam). Obsługa była szybka, sprawna i bezproblemowa. Tak powinno być w każdym punkcie.

demo

25.11.2010

Placówka

Gdynia, Nowowiczlińska 15

Nie zgadzam się (1)
Dość często kursuję...
Dość często kursuję do uczelni autobusami miejskimi w Gdyni. Ostatnio zauważyłam bardzo miły fakt. Dziś również miałam taka możliwość. Wsiadłam w centru w autobus numer 28 i byłam mile zaskoczona jego nowoczesnością. Na każdym przystanku była informacja głosowa o tym gdzie się znajdujemy. Również głosowa puszczane są informacje o następnym przystanku. Taki system jest bardzo pomocny dla osób nie znających Gdyni i osób starszych, którzy nie zawsze wiedzą gdzie mają wysiąść. Podoba mi się również system otwierania drzwi, że się rozsuwają na zewnątrz a nie otwierają do wewnątrz i ludzie muszą się w kleszczyć w zatłoczonym autobusie. Jednak tylko niektóre autobusu takie są. Oby było ich coraz więcej. Podróż staje się przyjemniejsza takim autobusem, gdyż nie muszę się martwić, że przegapię przystanek, na którym miałam wysiąść. Estetyka takiego autobusu również zadowala. Jest ciekawie zaprojektowany i ma dobrze usytuowane siedzenia. Aż miło się jeździ takim transportem miejskim.

Paulina_587

10.11.2010

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (1)
Codziennie korzystam z...
Codziennie korzystam z usług ZKM w Gdyni i muszę przyznać, że jestem bardzo zadowolona ze świadczonych usług. Sieć komunikacyjna jest bardzo dobrze rozbudowana, tak że nie ma problemu, żeby dostać się w wybrane miejsce. Zarówno autobusy i trolejbusy kursują punktualnie (chyba, że na trasie są prowadzone roboty drogowe, wówczas, z przyczyn niezawinionych przez ZKM może dochodzić do opóźnień). Stan pojazdów jest dobry. Na uwagę zasługuje schludny wygląd kierowców - koszule i krawaty. Jedyne, co czasem pozostawia wiele do życzenia, to zachowanie kierowców - rażące jest "nieprzyklękanie" kiedy do pojazdu wchodzi osoba z wóżkiem dziecięcym, lub gdy chce ona pojazd opuścić. nie podoba mi się także, kiedy kierowca, widząc nadbiegającą osobę, zamyka drzwi i odjeżdża. Takie sytuacje mają miejsce niestety jeszcze nazbyt często. Generalnie, jednak, uważam, że Gdynia ma jeden z najlepszych w kraju system komunikacji miejskiej.

Karolina_660

26.01.2010

Placówka

Gdynia, Linia R

Nie zgadzam się (26)
Strona www zkm...
Strona www zkm Gdynia jest bardzo przejrzysta. Bardzo łatwo znaleźć rozkład jazdy, który możemy odszukać po numerze linii lub przystanku. Podane są czasy przejazdu, numery przystanków i godziny odjazdów. Na stronie głównej znajduje się spis linii. Po kliknięciu w którąś otwiera się dodatkowe okno ze spisem przystanków i rozkładem jazdy tej linii z każdego z przystanków. Na stronie głównej także umieszczane są aktualności, np. zmiany tras, utrudnienia ruchu z powodu remontów. Poza tym na stronie można dowiedzieć się kilku ciekawostek, zobaczyć ankiety, a mniej więcej raz na rok organizowane są konkursy.

demo

16.04.2009

Placówka

Nie zgadzam się (18)
Od wielu lat...
Od wielu lat korzystam z komunikacji miejskiej w Gdyni. Obecnie prawie wszystkie autobusy i trolejbusy są niskopodłogowe (poza linią 27, pojedynczymi kursami w godzinach szczytu i częścią nocnych). W większości autobusów mozna też sprawdzić godzinę na wyświetlaczu obok kierowcy lub na kasownikach. Autobusy są punktualne poza godzinami szczytu i wypadkami losowymi, jak np. zablokowanie drogi w wyniku kolizji. Kierowcy zazwyczaj są dość uprzejmi i jeżdżą bezpiecznie. Niestety kierowcy linii nocnych trochę szaleją na zakrętach, przez co zazwyczaj lekko pijany tłum pasażerów wracający do domów czuje się jak na karuzeli. System biletów jest dość skomplikowany przy przejeżdżaniu przez kilka miejscowości (zkm Gdynia obsługuje 26 różnych miejscowości). Bilety metropolitarne i inne "nabijane" na karty elektroniczne są wciąż utrudnieniem raczej niż wygodą, mimo że minął już ponad rok od ich wprowadzenia. Dzieje się tak, ponieważ można je zakupić w mniejszej liczbie punktów niż tradycyjne papierowe blankiety biletów miesięcznych (jedynie w punktach zkm, a nie na pocztach, jak niegdyś). Istnieje też problem, kiedy traci się zniżkę i z ulgowego przechodzi na normalny. Procedura zmiany statusu biletu zajmuje kilka do kilkunastu minut. Dobrym rozwiązaniem byłaby możliwość zakupu biletu elektronicznego miesięcznego przez Internet.

demo

16.04.2009

Placówka

Nie zgadzam się (27)
1 kwietnia 2009...
1 kwietnia 2009 napisałam do biura obsługi zkm Gdynia, żeby zwrócić ich uwagę na utrzymujące się od kilku dni graffiti na jednym z przystanków. Napisy te zasłaniały rozkład jazdy. 15 kwietnia otrzymałam krótką odpowiedź z podziękowaniami i zapewnieniem, że w najbliższym czasie graffiti zostanie zmyte. Ton maila był uprzejmy.

demo

16.04.2009

Placówka

Nie zgadzam się (16)

ZKM Gdynia

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż ZKM Gdynia?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

ZKM Gdynia jako...
ZKM Gdynia jako operator komunikacji miejskiej pozostawia ogólnie pozytywne pierwsze wrażenie. Rozkłady jazdy na przystankach są czytelne, a aplikacja mobilna działa sprawnie, umożliwiając dokładne planowanie podróży. Przystanki są dobrze oznaczone, choć nie wszystkie wiaty oferują wystarczającą ochronę przed deszczem i wiatrem. Podczas wizyty odbyłem 2 podróże: Autobus linii R – punktualność idealna, autobus przyjechał zgodnie z rozkładem, a czas przejazdu pokrywał się z podanym w aplikacji. Autobus linii S – brak opóźnień, choć pojazd był zatłoczony, co utrudniało komfortowe przemieszczanie się. Większość pojazdów, z którymi miałem kontakt, była nowoczesna i dobrze utrzymana. Autobusy i trolejbusy były czyste, a miejsca siedzące w dobrym stanie. Klimatyzacja działała sprawnie, co pozytywnie wpłynęło na komfort podróży. Jednakże w jednym pojeździe zauważyłem problem z wyświetlaczem trasy – w autobusie linii S tablica z informacją o następnych przystankach była nieczytelna. Podróżowanie ZKM Gdynia jest na ogół przyjemne, a organizacja transportu spełnia oczekiwania większości pasażerów. Dzięki szerokiej ofercie połączeń i nowoczesnemu taborowi miasto zyskuje na wizerunku miejsca dobrze skomunikowanego. ZKM Gdynia to solidnie funkcjonujący system komunikacji miejskiej, który stawia na nowoczesność i wygodę pasażerów. Pomimo drobnych problemów, takich jak opóźnienia czy zatłoczenie, usługa spełnia wysokie standardy. Istnieje jednak potencjał na dalsze usprawnienia, szczególnie w zakresie punktualności, wygody pasażerów i komunikacji wizualnej.