Weszłam do tego salonu z zamiarem obejrzenia kolekcji i poszukania czegoś w promocji.W salonie były 2 ekspedientki które bardzo miło mnie przywitały.Chodząc po salonie zauważyłam że jest promocja 50% taniej na odzież w kolorze różowym.Po jakimś czasie podeszła do mnie jedna z pań zapytała czy może mi coś doradzić.Powiedziałam jej że interesują mnie szale.Pokazała mi kilka dostępnych na salonie.Jeden bardzo mi się spodobał, przymierzyłam, w tym czasie dowiedziałam się z jakiego jest materiału i jak należy o niego dbać.Okazało się również że szal jest objęty "różową promocją" i zapłaciłam za niego połowę ceny.Po zapłaceniu rachunku i zapakowaniu szale do torby zostałam bardzo miło pożegnana przez obie ekspedientki.W przyszłości planuję powrót do tego sklepu na kolejne zakupy.
Udając się do tego sklepu miałam zamiar kupić sobie komplet bielizny.Sklep jest bogato wyposażony w różnego rodzaju bielizne(elegancką,codzienną czy jaką na specjalną okazje).Byłam zaskoczona ilością rozmiarów biustonoszy i ich dużum wyborem.Mam problem z zakupem biustonosza bo w wielu sklepach nie ma poprostu takich rozmiarów a tu było ich bardzo dużo.Kiedy wybrałam sobie pare biustonoszy skierowałam się do przymierzalni i zatrzymałam się z ciekawości przy stojaku z bielizną do zadań specjalnych(korygującą).Ekspedientka w tym czasie podeszła do mnie i zapytała bardzo uprzejmnie czy chcę te staniczki przymierzyć i zapytała czy mnie interesuje bielizna korygująca.Z ciekawości powiedziałam ze tak.Wtedy pani Kasia opowiedziałą mi o właśiwościach tego typu bielizny i powiedziała że jak chcę mogę przymierzyć.Postanowiłam przymierrzyć ową bieliznę.Kiedy mierzyłam biustonosze pani Kasia pytała jak leżą.Wyraziłam wątpliwość co do leżenia jednego i zaraz do przymieżalny dostałam inny model do przymierzenia który leżał doskonale.kiedy zdecydowałam się na zakup i podeszłam do kasy, pani Kasia zapytała czy chcę majteczki do kompletu i zaproponowaa mi kilka rozdzaji.Kiedy zapytałam o pielegnację i czyczszenie odpowiedziała mi barzdzo rzeczowo jak nalerzy dbać o bieliznę.Ze sklepu wyszłam bardzo zadowolona z zakupu i że obsługa potrafi doradzić towar i odpowiednio dobraćdo osoby a nie wciska na siłe.
Wybrałam sięz chłpoakiem do punktu sieci Era w celu przedłużenia umowy jego telefonu.Punkt się mieści w centrum handlowym co wg.mnie jest dużym ułatwieniem dla kogoś kto pracuje do poźniejszych godzin.W punkicie można było zobaczyć telefony jakie są w ofercie ale niestey ie wszystkie były wystawione, jak się domyślam chyba z powodu braku miejsca,bo lakal w którym sie miesci punkt jest stosunkowo mały.W lokalu były także ulotki informacyjne o ofercie ale jak się okazało te ulotki dotyczą tylko nowych klientów,oferta dla "starych klientów" jest u konsultanta.Po obejrzeniu oferty telefonów podeszliśmy do konsultantki przywitaliśmy się z nią, ale z jej strony nie było przywitania tylko odrazu co potrzebujemy.Powiedzieliśmy że chcemy przedłużyć umowę i wybrać do niej nowy telefon z nawigacja.Konsultantka zapytała jaka ma być nowa wysokość abonamentu.Kiedy powiedzieliśmy jaka kwota nas interesuje zaczęła mówić nam o wybranym produkcie.Mówiła niestety bardzo niewyrażnie,cały czas trzymała ręke przy twarzy.Dodatkowo obok druga konsultantka prowadziła dość głośno rozmowę z innym klientem, że musieliśmy sięuważnie wsłuchiwać co do nas mówi sprzedawca.Kiedy konsultantka opisała nam oferte abonamentu zapytała jaki chcielibyśmy telefon.Odpowiedzieliśmy że z nawigacja.Pokazała nam jakie telefony dostepne z nawigacja i tyle.Nic nie starała się nam powiedzieć o właściwościach i funkcjach telefonu poza tym ż posiasaja na nawigacje.Dopiero jak ja porosiliśmy to powiedziała nam co nieco o nawigacji w telefonach i tyle ylko informacji uzyskaliśmy.Jak dla mnie to było za mało.Kiedy już sięzdecydowaliśmy na telefon i na konkrteny rodzaj abonamentu konsultantka wydrukowała potrzebne dokumenty do podpisania aneksu do umowy.Po podpisaniu dokumentów zapakowała nam telefon to torby i życzyła miłego urzytkowania.
Lokal mieści się w centru miasta w odnowionej niedawno kamienicy.Wejście do lokalu nie było niestety odśnieżone i było ślisko przede wejściem.Pub w Centrum Astoria znajduje się w piwnicy i oznaczenia żeby do niego trafić były wyraźne i czytelne.W pubie nie było za wiele klientów łącznie ze mną 5 osób.Stolik do którego usiadłam był niestety brudny leżał na nim popiół papierosowy.Po jakimś czasie podeszłam do baru i przywitłam się z barmanem mówiąc dzień dobry,był tymi słowami wielce zdziwiony i nie odpowiedział mi.Zapytał odrazu co podać.Poprosiłam o piwo z sokiem, barman zapytał z jakim, po czym nalał piwo.Kiedy zapytałam czy można płacić kartą odpowiedział że tak ale dopiero od 20zł więc musialam zapłacić gotówką i odeszłam do stolika biorąc z sobą menu.Wybór w menu był przeciętny(coś na ciepło,przekąski,sałatki itp.) podobny jak w innych lokalach choć nie był kompletny bo część informacji o potrawach które można zamówić znajdowała się przy barze.Kiedy zdecydowałam sie coś zamówić podeszłam do baru i zapytałam dlaczego w menu nie ma pizzy chociaż przy barze stoją inoformacje że jest dostępna.Barman odpowiedział bardzo opryskliwie, że niedawno doszło to do menu .Zamówiłam pizze dowiedziałam się że będą do mniej 2 sosy i odeszłam do stolika.Czekałam na nią prawie 25minut.Wygląd pizzy był zadowalający.Ciasto było zamocno przypieczone i posługiwanie się sztućcami było prawie nie możliwe bez ich wyginania w próbie odkrojenia kawałaka.Smakowo tą pizze oceniam w 6 stopniowej skali na 2.Po skończeniu pizzy wyszłam z lokalu.
Gdy weszłam do sklepu obsługa sklepu przywitała się ze mną słowami dzień dobry i się uśmiechnęła.Akurat skadała bieliznę ale gdy tylko weszłam między półki sklepu pani A. schowała bielizne podladę i zapytała:" czego potrzebuję?"odpowiedziałam jej że jeszcze się rozglądam i ogólnie szukam gorestu.Pani A. wskazała mi gorset jaki posiadała na sklepie i zapytała o rozmiar i podala mi właściwy rozmiar wzięłam teżpare innych rzeczy do przymierzalni dla porównania.Miedzy czasie pani A. poinformowała mnie o promocji dzisiejszego dnia ktora obowiązywała na towar nie przeceniony -30%.Po przymierzeniu bielizny i zdecydowaniu się jednak na biustonosz udałam sie do kasy i pani A. zaproponowała mi jeszcze do kompletu majtki.Pokzała jak wyglądaja i zapytała czy sie podobaja. Poprosiłam również o ich zapakowanie.zapłaciłam za bieliznę i jeszcze zapytałam czy ewentualnie jak by mi cos w domu nie pasoało z biustonoszem czy mogłabym wymienic lub zwrócić.Pini A. powiedziała że zwrócić nie mozna ale rozmiar jak najbardziej można wymienic tylko w tym samym modelu.Podziękowałam jej za informacje i wyszłam ze sklepu i na wyjściu usłyszałam pożegnalne dowidzenia.Jestem bardzo zadowolona z obsługi wystroju wnętzra sklepu i zapoatrzenia.
Siedziba placówki PZU S.A była czysta na stolikach można bylo znaleźdź ulotki informujące o ofercie firmy.Pracownicy mieli schludny strój służbowy.O tej godzinie nie było za dużo klientów chociaż wszystkie stanowiska były zajęte.Byłam tam w sprawie polisy ubezpieczeniowej mojego taty gdyż dostał ponaglenie zapłaty za polisę mimo iż polisę opłca regularnie i w terminie.Po rozejrzeniu się po placówce usiadłam na kanapie i czekałam aż toś z obsługi poprosi mnie do swojego stanowiska. Po około 5 minutach pan poprosił mnie do siebie(niestety nie miał żadnego indetyfikatora) nie przywitając sie ze mna słowami dzień dobry.Kiedy usiadłam na krześle pan zamiast zapytać w jakiej sprawie przyszłam zaczął szukać ładowarki do swojego telefonu a kiedy już znalazł to kontaktu.Zauważył moje zniecierpliwienie i zakończył poszukiwania.Przedstawiłam dla tego pracownika jakie mój tato dostał z siedziby PZU w Warszawie o żekomej zaległości i kwity wpłat.Pan był wielce zaskoczony tą sytuacją nie wiedzał co ma powiedzieć, zrobić zabardzo nie potrafił wytłumaczyć dlaczego takie pismo przyszło.Jedyna jego reakcja było zkserowanie tego pisma i słowa zebym sie nie martwiła.I ponownie zaczął szukać kontaktu do podłączenia ładowarki telefonu.Poczułam sie pozostawiona sama sobie więc wyszłam z placówki.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.