Opinia użytkownika: Karolina_549
Dotycząca firmy: T-Mobile
Treść opinii: Wybrałam sięz chłpoakiem do punktu sieci Era w celu przedłużenia umowy jego telefonu.Punkt się mieści w centrum handlowym co wg.mnie jest dużym ułatwieniem dla kogoś kto pracuje do poźniejszych godzin.W punkicie można było zobaczyć telefony jakie są w ofercie ale niestey ie wszystkie były wystawione, jak się domyślam chyba z powodu braku miejsca,bo lakal w którym sie miesci punkt jest stosunkowo mały.W lokalu były także ulotki informacyjne o ofercie ale jak się okazało te ulotki dotyczą tylko nowych klientów,oferta dla "starych klientów" jest u konsultanta.Po obejrzeniu oferty telefonów podeszliśmy do konsultantki przywitaliśmy się z nią, ale z jej strony nie było przywitania tylko odrazu co potrzebujemy.Powiedzieliśmy że chcemy przedłużyć umowę i wybrać do niej nowy telefon z nawigacja.Konsultantka zapytała jaka ma być nowa wysokość abonamentu.Kiedy powiedzieliśmy jaka kwota nas interesuje zaczęła mówić nam o wybranym produkcie.Mówiła niestety bardzo niewyrażnie,cały czas trzymała ręke przy twarzy.Dodatkowo obok druga konsultantka prowadziła dość głośno rozmowę z innym klientem, że musieliśmy sięuważnie wsłuchiwać co do nas mówi sprzedawca.Kiedy konsultantka opisała nam oferte abonamentu zapytała jaki chcielibyśmy telefon.Odpowiedzieliśmy że z nawigacja.Pokazała nam jakie telefony dostepne z nawigacja i tyle.Nic nie starała się nam powiedzieć o właściwościach i funkcjach telefonu poza tym ż posiasaja na nawigacje.Dopiero jak ja porosiliśmy to powiedziała nam co nieco o nawigacji w telefonach i tyle ylko informacji uzyskaliśmy.Jak dla mnie to było za mało.Kiedy już sięzdecydowaliśmy na telefon i na konkrteny rodzaj abonamentu konsultantka wydrukowała potrzebne dokumenty do podpisania aneksu do umowy.Po podpisaniu dokumentów zapakowała nam telefon to torby i życzyła miłego urzytkowania.