Opinia użytkownika: Karolina_549
Dotycząca firmy: PZU
Treść opinii: Siedziba placówki PZU S.A była czysta na stolikach można bylo znaleźdź ulotki informujące o ofercie firmy.Pracownicy mieli schludny strój służbowy.O tej godzinie nie było za dużo klientów chociaż wszystkie stanowiska były zajęte.Byłam tam w sprawie polisy ubezpieczeniowej mojego taty gdyż dostał ponaglenie zapłaty za polisę mimo iż polisę opłca regularnie i w terminie.Po rozejrzeniu się po placówce usiadłam na kanapie i czekałam aż toś z obsługi poprosi mnie do swojego stanowiska. Po około 5 minutach pan poprosił mnie do siebie(niestety nie miał żadnego indetyfikatora) nie przywitając sie ze mna słowami dzień dobry.Kiedy usiadłam na krześle pan zamiast zapytać w jakiej sprawie przyszłam zaczął szukać ładowarki do swojego telefonu a kiedy już znalazł to kontaktu.Zauważył moje zniecierpliwienie i zakończył poszukiwania.Przedstawiłam dla tego pracownika jakie mój tato dostał z siedziby PZU w Warszawie o żekomej zaległości i kwity wpłat.Pan był wielce zaskoczony tą sytuacją nie wiedzał co ma powiedzieć, zrobić zabardzo nie potrafił wytłumaczyć dlaczego takie pismo przyszło.Jedyna jego reakcja było zkserowanie tego pisma i słowa zebym sie nie martwiła.I ponownie zaczął szukać kontaktu do podłączenia ładowarki telefonu.Poczułam sie pozostawiona sama sobie więc wyszłam z placówki.