Opinie użytkownika (5)

Pierwsze wrażenie bardzo...
Pierwsze wrażenie bardzo pozytywne. Samo centrum jest przestronne, jasne, czyste i estetycznie urządzone. Gabinety są przytulne, wyposażone w nowoczesny sprzęt zabiegowy, w tle gra spokojna, relaksacyjna muzyka. Personel schludnie ubrany w jednolite uniformy służbowe. Czyste toalety nowocześnie wyposażone. Szeroka oferta zabiegów relaksacyjnych jak również specjalistycznych. Możliwość zakupu bonów podarunkowych na określoną kwotę lub zabieg. Centrum jest otwarte od wczesnych godzin porannych do późna. Baltica sąsiaduje z dużym hotelem, z którym również współpracuje. Do Spa zagląda sporo obcokrajowców, dlatego warto by podszkolić personel (recepcjonistki) w obsłudze w języku angielskim i/lub niemieckim.

Karolina_299

05.06.2009

Baltica Wellness and Spa

Placówka

Szczecin, Plac Rodła 8

Nie zgadzam się (31)
Sklep ‘Smyk’ jest...
Sklep ‘Smyk’ jest bardzo dobrze zaopatrzony i za każdym razem, kiedy tam zaglądam jest w nim mnóstwo ludzi. Obsługa to w większości młode kobiety, które są kompetentne i poproszone chętnie służą radą. Rzecz, która nie do końca podoba mi się w tym sklepie to dobór muzyki. Jest strasznie głośna i nie ma nic wspólnego z muzyką dla dzieci.

Karolina_299

05.06.2009

Smyk

Placówka

Szczecin, Ch Galaxy ul. Wyzwolenia 18-20

Nie zgadzam się (24)
Ilekroć odwiedzam ten...
Ilekroć odwiedzam ten sklep wychodzę z niego rozczarowana. Niby jest szeroki asortyment, ale jakość niektórych ubrań pozostawia wiele do życzenia, jak również poziom obsługi. Przez brak rozwagi z mojej strony udało mi się kupić spodnie fitness, w których jedna z nogawek różniła się od drugiej w długości o około 15 cm! Odnoszę wrażenie, że klient w tym sklepie jest pozostawiony samemu sobie, nikt go nie wita i nie zwraca na niego uwagi. Przy kolejnej wizycie wybrałam parę rzeczy, które chciałam przymierzyć i skierowałam się do przymierzalni. W Reserved jest przydzielona osoba, której zadaniem jest obsługa przymierzalni, i jest ona chyba ograniczona tylko i wyłącznie do wydawania numerków, ponieważ w momencie, kiedy chciałam oddać rzeczy, które mi nie odpowiadały usłyszałam, że muszę je sama odwiesić na właściwe miejsce w sklepie! Wyszłam stamtąd zniesmaczona, ponieważ rozglądając się po sklepie zauważyłam, że jest wystarczająco osób obsługujących, które stały bezczynnie lub rozmawiały a ja jako klient mam sama odnosić ubrania!

Karolina_299

05.06.2009

Reserved

Placówka

Szczecin, al. Wyzwolenia 18

Nie zgadzam się (20)
Odwiedziłam ten sklep...
Odwiedziłam ten sklep w celu zakupu sukienki na specjalną okazję. Wchodząc zostałam przywitana przez obsługę miłym ‘dzień dobry’, kiedy zaczęłam się rozglądać za odpowiednią sukienką podeszła do mnie ekspedientka i zaoferowała swoją pomoc. Zapytała, jakiej sukienki dokładnie szukam i na jaką okazję, następnie zaczęła prezentować poszczególne modele. Kiedy wspólnie wybrałyśmy około 5 modeli pokierowała mnie do przymierzalni. W trakcie mojej przymiarki przyszła do mnie dwa razy upewniając się, że wszystko jest w porządku i nie potrzebuje np. innego rozmiaru lub koloru. Sklep Camaieu posiada w swojej ofercie usługę bardzo praktyczną dla niezdecydowanych klientek-bezpłatnie na 2 dni można wybraną rzecz zarezerwować, istnieje również możliwość drobnych przeróbek krawieckich. Robiąc zakupy w tym sklepie odniosłam bardzo pozytywne wrażenie, jeśli chodzi o poziom oferowanej obsługi. Wygląd sklepu również sprawił na mnie dobre wrażenie. Jest zawsze osoba obsługująca kasę oraz ekspedientki na terenie sklepu, które dbają o to żeby ubrania nie spadały z wieszaków, były poukładane i na swoim miejscu. Ubrania w sklepie ułożone są kolorystycznie, co również pomaga w wyborze.

Karolina_299

05.06.2009

Camaieu

Placówka

Szczecin, al. Wyzwolenia 18

Nie zgadzam się (15)
Zanim podejmę temat...
Zanim podejmę temat jakości obsługi w hipermarkecie Tesco, chciałabym zwrócić uwagę na zapach, jaki dobiega ze sklepu jak tylko uchylą się jego drzwi. Mimo tego, ze sklep sam w sobie jest doskonale zaopatrzony, posiada duży wybór produktów, obsługa jest kompetentna i zawsze skora do pomocy w odnalezieniu produktu, istnieje również możliwość płatności kartą, co często ułatwia dokonywanie większych, ale i tych zupełnie małych zakupów. Niestety zapach, jaki ‘wita’ klienta po otwarciu drzwi, sprawia, ze niechętnie odwiedzam to miejsce. Podejrzewam, że owy nieprzyjemny zapach wynika z tego, że na samym froncie sklepu znajduje się stoisko owocowo-warzywne i niestety psujące się produkty nie zawsze są usuwane na czas, co może powodować tak odpychający fetor.

Karolina_299

04.06.2009

Tesco

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (19)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi