Opinia użytkownika: Karolina_299
Dotycząca firmy: Tesco
Treść opinii: Zanim podejmę temat jakości obsługi w hipermarkecie Tesco, chciałabym zwrócić uwagę na zapach, jaki dobiega ze sklepu jak tylko uchylą się jego drzwi. Mimo tego, ze sklep sam w sobie jest doskonale zaopatrzony, posiada duży wybór produktów, obsługa jest kompetentna i zawsze skora do pomocy w odnalezieniu produktu, istnieje również możliwość płatności kartą, co często ułatwia dokonywanie większych, ale i tych zupełnie małych zakupów. Niestety zapach, jaki ‘wita’ klienta po otwarciu drzwi, sprawia, ze niechętnie odwiedzam to miejsce. Podejrzewam, że owy nieprzyjemny zapach wynika z tego, że na samym froncie sklepu znajduje się stoisko owocowo-warzywne i niestety psujące się produkty nie zawsze są usuwane na czas, co może powodować tak odpychający fetor.