To miał być mile spędzony wieczór przy drinku w miłym towarzystwie, jednak przez zachowanie kelnerek tam pracujących wieczór stracił cały urok... po wybraniu drinka odlożyliśmy menu na bok stołu, po kilku minutach podeszła do nas kelnerka i z nerwami kazała oddać karte, gdy chciałam podać kartę kelnerce, ta wyrwała mi ją z ręki i zaczęła coś burczeć pod nosem.. panie tam pracujące stwarzają wrażenie jakby pracowały tam za karę... obsługa w tym lokalu powinna być wymieniona na kogoś kto chce pracować.. ogólnie NIE POLECAM
Zglosilam sie o pomoc w odblokowaniu konta internetowego, pomagala mi mila pani, ktora z checia i usmiechem na twarzy pomogla mi z moim problemem. Konto odblokowane szybciutko i bez zadnych problemow. polecam
Odwiedziłam Giżycki kaufland, kolejka ogromna az za stanowisko z napojami. W klejce spedzone 15-20 min a przy kazdej kasie informacja ze jezeli oczekujesz w kolejce powyzej 5 min nalezy ci sie kuponik o wartosci 5 zl , a na wszystkie kasy otwarte byly tylko 3, wiec dlaczego by nie skorzystac. podchodze do informacji w celu odebrania kuponu a tam przeokropnie nie mila pani (blondynka) z nerwami od razu do klienta, ze zglosil sie po cos co sie mu nalezy, z wielka łaska wydała kupon. Wiec w jakim celu wywiesza sie takie informacje przy kazdej kasie a pozniej z nerwami obsluguje sie klienta? nie polecam
Dziękujemy za zgłoszenie obserwacji na temat naszej firmy.
Bardzo nam przykro, że w naszym markecie w Giżycku spotkala Panią nieprzyjemna sytuacja związana z niewłaściwym zachowaniem obsługi podczas wypłaty gwarancji sprawnej obsługi przy kasie. Serdecznie Panią przepraszamy i zapewniamy, że sprawa została przekaza do dyrekcji regionalnej celem wyjaśnienia zaistnialej sytuacji oraz wprowadzenia odpowiednich środków zaradczych, aby w przyszłości uniknąć podobnych niedociągnięć.
Jednocześnie wyrażamy nadzieję, iż pozostanie Pani naszą Klientką, a kolejne zakupy będą upływały w miłej atmosferze.
Sklep bardzo czysty...
Sklep bardzo czysty i zadbany. Pani ekspedientka bardzo miła, potrafiła doradzić wybór obuwia. Atmosfera na 5. polecam kazdemu zakupy w tym sklepie
Pani siedzaca na kasie dosc nie mila, nie odpowiedziala na moje "dzien dobry' ani "do widzenia'... kwote za zakupy wypowiedziala pod nosem, z nerwami kasowala zakupy. bylam w tym sklepie przejazdem ale nastepny razem na pewno tam nie wstapie
Bardzo mila obsługa w galerii warminskiej. Mlode usiechniete dziewczyny chetnie pomogy w wyborze obuwia, doradzily, znalazly odpowiedni rozmiar. Przez caly czas mojego pobytu w sklepie usmiechaly sie i z przyjemnoscia obslugiwaly klientow i nie chodzily za nim krok w krok. z zakupow jestem zadowolona, na pewno wroce tam jeszcze nie raz :)
Pani Wioletta która pracowała na poranna zmianę była chyba niewyspana, bo obsługując mnie i inne osoby z kolejki burczała coś pod nosem, z nerwami podawala zakupy i wydawala reszte. Najlepsze bylo to gdy przyjechala jakas kierowniczka to pani Wioletta zmienila sie w milutka i uprzejma pania ekspedientke.. nie polecam, na pewno nie wroce do tego sklepu.
Po sobotnim spacerze postanowiłam wypróbować solarium w którym jeszcze nie byłam. Tak więc zagościłam w Acapulco. Po wejściu do środka pani powitała mnie uśmiechem i po tysiącu moich pytań doradziła odpowiednią kabinę. Atmosfera panująca w solarium bardzo miła. Z chęcią wrócę tam następnym razem
W niedzielę robiłam zakupy w kauflandzie, obsługiwała mnie pani Monika. Zostałam potraktowałam w sposób niewłaściwy, ekspedientka z nerwami policzyła moje zakupy i szarpneła pieniądze które jej podałam. Chwilę wcześniej rozmieniała pieniądze u innej koleżanki z pracy, która powiedziała jej, że nie będzie prosiła o drobne od klientów dla siebie i pani Moniki. Najwyraźniej te słowa zdenerwowały panią która liczyła moje zakupy ,ale to nie znaczy,że musi nerwami podchodzic do klienta.
Dziękujemy za ważne dla nas informacje na temat obsługi na kasie w markecie w Ełku. Informujemy, że Pani zgłoszenie dotyczące funkcjonowania tego marketu przekazaliśmy do dyrektora marketu oraz do dyrekcji regionalnej w celu wprowadzenia odpowiednich środków zaradczych, aby w przyszłości uniknąć opisanych niedociągnięć. Jeszcze raz serdecznie dziękujemy za zgłoszone uwagi. Pragniemy jednocześnie wyrazić nadzieję, iż pozostanie Pani naszą Klientką, a dokonywanie zakupów w naszym markecie będzie upływać w przyjemnej atmosferze. Pozdrawiamy, Zespół Kaufland
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.