PO WEJŚCIU NA SKLEP STACJI ZAUWAŻYŁAM BRUDNĄ PODŁOGĘ ORAZ BRAKI W ASORTYMENCIE NA PÓŁKACH. PRZY CHĘCI SKORZYSTANIA Z TOALETY, ZNIECHĘCIŁ MNIE BRAK PAPIERU TOALETOWEGO I PRZYKRY ZAPACH. NASTĘPNIE SKORZYSTAŁAM Z USŁUGI "STOP CAF" I PRZY ZAPŁACIE CHCIAŁAM SKORZYSTAĆ Z TALONU RABATOWEGO, NIESTETY NIE SKORZYSTAŁAM, PONIEWAŻ KASJERKA ZDEZORIENTOWANA NIE WIEDZIAŁA JAK MA GO UŻYĆ, ZABRAKŁO RÓWNIEŻ KONTAKTU WZROKOWEGO, AKTYWNEJ SPRZEDAŻY I KILKU ZWROTÓW GRZECZNOŚCIOWYCH (NP. KASJERKA ZWRACAŁA SIĘ DO MNIE PRZEZ "TY", NIE ZNAJĄC MNIE). CZAS OBSŁUGI BYŁ BARDZO DŁUGI I ŻENUJĄCY CO ZNIECHĘCIŁO MNIE BEZWARUNKOWO. OCENIAJĄC OBSŁUGĘ KLIENTA KRÓTKO: NIEPROFESJONALNA I BARDZO NEGATYWNY KONTAKT Z KLIENTEM
Wchodząc do sklepu zostałam zauważona i przywita przez pracowników bezpośrednio po wejściu, przy wyborze produktów mogłam liczyć na wiele porad ze strony pracownicy, która bardzo chętnie mi doradziła i odpowiadała na każde zadane pytanie z mojej strony, bardzo sympatyczna i uprzejma osoba. Zaprezentowała mi kilka innych niezbędnych produktów w moim przypadku. Odczułam ze strony pracownicy, że dążyła do tego, aby mój zakup był udany, prezentując mi przy tym korzyści jakie uzyskam przy zakupie danych produktów.
wchodząc do supermarketu zaobserwowałam zachowaną czystość na pólkach, czystość podłóg, pieczywo świeże, ciepłe, również zauważyłam braki asortymentu np. braki pieczywa, resztki które nie zostały uzupełnione, następnie gdy udałam się do kasy, czekałam w kolejce ok. 3-6 min, gdzie przede mną było jeszcze dwóch klientów, a ich zakup składał się z dwóch produktów, kasjerka była nie miła, rozmawiała z drugą kasjerką, sprawiała wrażenie zniechęconej
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.