Opinia użytkownika: Karolina_1535
Dotycząca firmy: ORLEN
Treść opinii: PO WEJŚCIU NA SKLEP STACJI ZAUWAŻYŁAM BRUDNĄ PODŁOGĘ ORAZ BRAKI W ASORTYMENCIE NA PÓŁKACH. PRZY CHĘCI SKORZYSTANIA Z TOALETY, ZNIECHĘCIŁ MNIE BRAK PAPIERU TOALETOWEGO I PRZYKRY ZAPACH. NASTĘPNIE SKORZYSTAŁAM Z USŁUGI "STOP CAF" I PRZY ZAPŁACIE CHCIAŁAM SKORZYSTAĆ Z TALONU RABATOWEGO, NIESTETY NIE SKORZYSTAŁAM, PONIEWAŻ KASJERKA ZDEZORIENTOWANA NIE WIEDZIAŁA JAK MA GO UŻYĆ, ZABRAKŁO RÓWNIEŻ KONTAKTU WZROKOWEGO, AKTYWNEJ SPRZEDAŻY I KILKU ZWROTÓW GRZECZNOŚCIOWYCH (NP. KASJERKA ZWRACAŁA SIĘ DO MNIE PRZEZ "TY", NIE ZNAJĄC MNIE). CZAS OBSŁUGI BYŁ BARDZO DŁUGI I ŻENUJĄCY CO ZNIECHĘCIŁO MNIE BEZWARUNKOWO. OCENIAJĄC OBSŁUGĘ KLIENTA KRÓTKO: NIEPROFESJONALNA I BARDZO NEGATYWNY KONTAKT Z KLIENTEM