Będąc na zakupach z moim młodszym kuzynem szukaliśmy eleganckiego obuwia na studniówke.Pan zaproponował kilka modeli.Wybraliśmy uniwersalny but ale niestety...nie było rozmiaru.Póżniej pan zachęcił kuzyna do wybrania innej pary butów-niestey również nie było rozmiaru...Zakupy dały mi dużo do myślenia...mianowicie dlaczego sprzedawca zachęca do kupna butów gdy nawet nie wie czy dany model jest dostępny?Sugerowałam się jakością i kwalifacjom sprzedawcy.1punkt za dobre chęci sprzedwcy..;]
Niestety przez własną głupotę zablokowałam sobie internetowy dostęp do konta bankowego.Udałam się z tym problemem do punktu obsługi w manufakturze.Napotkałam tam bardzo młodego i rzetelnego pracownika.Powiedziałam mu co się stało i Pan od razu zaoferował "swoją"pomoc.Niestety on sam nie mógł mi pomóc ale zaoferował kontakt z mlinią.Zadzwoniłam na miejscu a fachowi pracownicy pokierowali mnie tak abym szybko i łatwo rozwiązała problem.Generalnie jestem bardzo zadowolona z punktu obsługi mBanku.Dlatego też daje mu 5 punktów.
Moi rodzice mieszkaja ze swoja babcią.Jak wiadomo teraz jest sezon chodzenia księży po kolędzie.Niestety nie wiem jakim cudem...nie dotarł do nas ktoś informujący o tym,że ksiądz bedzie np we wtorek między 17 a 20 chodził po kolędzie.Bynajmniej rodzice dowiedzieli się od siąsiadów kiedy bedzie kolęda.Moja mama poprosiła sąsiadkę by przekazała księdzu,że go oczekujemy w domu.Niestety ksiądz do tej pory się nie pojawił.Próbowałam w jakiś sposób wyjaśnić tą sytuacje ale niestety..kancelaria w koście jest otwarta w dość śmiesznych godzinach..mianowicie od 11 do 13-a to w większości są godziny pracy każdego z nas.Niska ocena spowodowana jest brakiem jakiejkolwiek odpowidzialności.Bo niestety księża liczą się tylko z tym co zbiorą a nie tym co zrobią.A niestety tak być niepowinno.
Chciałam dowidzieć się czegoś na temat nowej skody fabii.Jak wygląda spłata ratalna i jakie dokumenty powinnam dostarczyć by starać się o auto.Pan objaśnił jasno sprawę dot.rat jak i również opcje które posiadają poszczególne modele fabii.Pan zachęcał mnie do wzięcia samochodu nawet powiedział,ze może "dorzucić"mi radio z głośnikami.Daje 4 punkty za precyzyjne doradztwo sprzedawcy ale jednak brakowało więcej entuzjazmu i chęci sprzedania auta.
Wybrałam się po prezent dla taty.Chciałam kupić elegancki krawat.Obsługa salonu bardzo elegancka i elokwentna.Podeszła do mnie pani,która chciała mi pomóc...Wyjaśniłam mój problem od razu przeszłyśmy do wybrania modelu i koloru krawatu.Pani musiała iść na zaplecze po krawat z nowej kolekcji i podeszła do mnie jej koleżanka która zaczeła mi wciskać za wszelką cenę koszule,skrapetki-była dość nachalna i dałam jej jasno do zrozumienia,że obsługuje mnie jej koleżanka.Z tego co wiem jeśli obsługuje jedna z pań to druga powinna zajmować się innymi klientami.Obsługa bardzo miła i za nachalność odjełam dwa punkty.Niestety są ludzie którzy poprostu doradzają i są nachalni który chca tylko zdobyć na siłę klienta.Generalnie doszło to udanej tranzakcji z pierwszą panią.
Jestem właśnie kończącej fazie remontu mieszkania.W październku ubiegło roku zakupiłam panele podłogowe-pan sprzedawca powiedział,ze muszę mieć koniecznie ich zapas więc wziełam ich więcej.Po zamontowaniu podłóg..zaostało mi ok 1,5paczki paneli i postanowiłam je oddać(sprzedawca zagwarantował,ze je przyjmie-nawet pocięte kawałki).Podeszłam do punktu obsługi klienta i powiedziałam o co mi chodzi.Pani powiedziała,że muszę poczekać chwilke na sprzedawcę z działu"drewno".Czekałam ponad kwadrans.Przyszedł pan,który emanował..epatią i brakiem pomocy.Niestey podczas remontu miałam kładzioną gładż na wszytskie ściany i panele były lekko zakurzone. Pracownik sklepu stawierdził,ze panele były wcześniej używane z czym zgodzić się nie mogłam.Pan powiedział,ze nie może ich przyjąć bo są zakurzone i jak on pózniej sprzeda je kolejnemu klientowi.Niestety ale sprzedawca nie był miły i powiedział,że jeśli je wytre to je przyjmie.A pocięte panele mogę zabrać do domu.Poszłam na sklep i zakupiłam ścierki...ale pan zabrał już panele.Moja ocena jest równa uprzejmości pracownikom owego sklepu.Takie zachowanie powinno mieć miesca.Klient nie jest odpowiedzialny za wyngrodzenia pracowników bo może efekt obsług był by wyższy gdyby były większe płace.Nie pierwszy raz spotkałam się z tego typu zachowaniem pracowników.
Interesują mnie płyty indukcyjne.Postanowiłam się czegoś dowiedzieć od specjalistów.Jedną z pań zapytałam czy w kżdym lokalu moge zaistalować taką płytę.Pani bez wahania odpowiedziała,że tak tylko jeśli posiadam wymienioną instalacje elektryczną.Gdy wybierałam model podszedł pan pytając czy może w czymś mi pomóc..powiedziałam o co mi chodzi pan zaś powiedział,ze niestey ale nie moge sobie pozwolić na taką płytę jeśli nie mam w domu podłączonej siły.Odpowiedzina mój problem sprzedawców nie były spójne.Dlaczego?brak dostarczającej wiedzy na temt danych produktów.
Moim dzisiejszym celem było sprawdzenie wiedzy praconikow w hipermarkecie Reala także świerzości produktów.Początkowo zapytałam jednego z panów gdzie znajduje się owoc mango.Pan średnio miłym głosem wskazał mi drogę.Okazało się,ze owoce nie są świerze.Póżniej udałam się na dział mięsny po wędlinę.Niestey Panie dorzuciły mi jakiś mały kawałek z odpadów...niestety na uczciwość pracowników nie można liczyć;/
Wybrałam się po zakup nowych trampek.Znalazłam ciekawy model obuwia..czekając za ekspedientką mineło troche czasu gdyż była bardzo zajeta rozmową z koleżanką.Gdy wreszcie doprosiłam sie o rozmiar buta..trampek był lekko uszkodzony poprzez klej.Poprosiłam o nową parę...lecz Pani mi powiedziała,że każda para ma taką wadę więc albo wezmę te albo mogę znależć sobie inny model.Oczywiście podziękowałam.Pani ekspedientka zamaist zajmować sie prywatnymi rozmowami powinna raczej zadbać o czystość sklepy..przy ścianach można było zauważyć kłeby kurzu.
W dniu dzisiejszym postanowiłam odwiedzic salon atlantica.Chciałam kupić przyjaciółce komplet bielizny z okazji rocznicy ślubu..ale niestety nie znalam jej wymiarow.Podeszła do mnie Pani,ktora zaoferowała pomoc.Krótko i zwiężle powiedziałam jej o moim pomyśle.Pokazła mi kilka modeli bielizny..Rowniez powiedziala,ze jesli ktoras z czesci owej bielizny by byla za mala badz za duza spokojnie bede mogla wymienic.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.