Dobra wiedza personelu sklepowego na temat miejsca położenia poszukiwanych przeze mnie produktów, sprawna obsługa, czystość i porządek. Reszta na kasie wydana prawidłowo.
Dnia 06.07.2015 odwiedziłem oddział banku Millenium w celu wnioskowania o kartę kredytową. Pracownik, który mnie obsługiwał był ubrany w sposób formalny, elegancki. Jego wiedza również sprawiała wrażenie profesjonalnej. W banku było czysto, przestronnie, krzesła były wygodne. Na obsługę nie czekałem ani sekundy - zostałem od razu obsłużony. Generalnie jestem bardzo zadowolony z poziomu obsługi w tym banku.
Fachowa i szybka obsługa. Nie trzeba prosić się o pomoc przy tankowaniu. Obsługa robi to z własnej woli. Czysta woda do mycia szyb. Miła i szybka obsługa przy kasie; zawsze z uśmiechem. Pracownicy proponują dodatkowy zakup, ale nie robią tego nachalnie.
Bardzo miła i profesjonalna obsługa. Klient jest witany i żegnany z uśmiechem przez wszystkie pracujące osoby. Klienci zainteresowani ofertą są zapraszani do pokoju wizyt w którym wyjaśniane są wszelkie pytania i omawiana oferta
Szybka i miła obsługa. Pracownicy skupieni na potrzebach klientów. Restauracja na zewnątrz i wewnątrz schludna i czysta. Na minus- sprzątanie stolików po klientach nie następuje na bieżąco oraz mało pojemny parking.
Personel stacji jest bardzo mało uprzejmy. Nie poświęca klientom należytej uwagi (brak powitania brak pożegnania). Brak reakcji na długie kolejki. Częste prywatne rozmowy podczas obsługi klientów. Brak oferowania pomocy podczas tankowania... jako klient odnoszę wrażenie że to jedyna stacja w Gnieźnie "więc jak się nie podoba to WON". asortyment i czystość bez zastrzeżeń
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.