Zablokował mi się system on-line, wiec postanowiłem zadzwonić na infolinię. Po krótkim oczekiwaniu na połączenie przedstawiłem konsultantowi zaistniałą sytuacje. Doradca poinformował mnie, iż nie zrobię tego telefonicznie, gdyż jest ochrona danych osobowych, ale wszystko co może zrobić to to, że można złożyć wniosek przez Internet, co za tym idzie dłuższy czas oczekiwania, gdyż trzeba czekać na zwrotny list. Drugą rzeczą jest umówienie się w placówce osobiście. Tak tez zrobiłem Pan umówił mnie na drugi dzień na godzinę 11. Następnego dnia w drodze do banku Pani z która konsultant telefoniczny mnie umówił dzwoniła przypominając się o wizycie. Po wejściu do banku udałem się do wolnego stanowiska, cały proces trwał zaledwie kilka minut.
Bardzo dziękujemy za tę obserwację i przedstawienie Pana opinii na temat obsługi w ING Banku. Dziękujemy za pozytywną opinię dotyczącą, jakości obsługi. Cieszymy się, że docenił Pan naszą obsługę poprzez infolinię oraz oddział która zapewniła Panu sprawne załatwienie tematu. Pana opinia potwierdza koncentrację naszych działań w budowaniu długotrwałych relacji z naszymi Klientami. Zapraszamy do systematycznych odwiedzin ING Banku i dziękujemy jeszcze raz za wysoką ocenę.
Przy głównej trasie...
Przy głównej trasie znajduje się zajazd "Sjesta". z zewnątrz bardzo ładnie i elegancko wygląda, w środku także. Jedzenie bardzo smaczne, bez zarzutów, to samo dotyczy się cen, są bardzo przestępne. Moja obserwacja dotyczy natomiast personelu znajdującego się w restauracji. Wieczorem gdy wybrałem się do restauracji, nikogo akurat nie było. Podczas konsumpcji posiłku, dwóch kelnerów, oraz chyba kucharz bezczelnie oglądali mecz piłki nożnej, oraz jak przystało na "kibiców" głośno komentowali grę, niejednokrotnie używając niecenzuralnych słów. było to dla mnie okropnie irytujące.
Pensjonat z zewnątrz wygląda bardzo ładnie, tak samo w środku, czysto, schludnie. w pokojach TV, łazienka, Internet. W pensjonacie znajduje się również jadalnia, w której serwują przepyszne posiłki. Plaża znajduje się w odległości ok.15 minut. Właściciel przyjaźnie nastawiony na gości. Na prośbę zorganizowania wieczornego grilla pomógł wszystko zorganizować. Zdecydowanie polecam wszystkim urlopowiczom wybierających się do Pobierowa.
Z zewnątrz obiekt nie robi wrażenia, w wewnątrz już trochę lepiej, pokoje w boazerii, oddają klimatyczny góralski nastrój. Dużym plusem jest aneks kuchenny, w którym samemu można sobie przyrządzić posiłki (kuchnia gazowa, mikrofalówka, lodówka, zlew, sztućce, naczynia). Minusem brak parkingu, można zaparkować wzdłuż drogi mało uczęszczanej. Na stronie pensjonatu jest informacja o dostępie do Internetu, natomiast po przyjeździe okazało sie, ze go nie ma. Na pytanie do właściciela czemu nie ma jednoznacznie nie potrafił odpowiedzieć.
Udałem się do wyżej wymienionego centrum samochodowego celem zakupu świec samochodowych, po wejściu do sklepu powitała mnie uśmiechnięta Pani. Po krótkiej chwili udałem się na stoisko ze świecami. Nie było problemu ze znalezieniem takowego gdyż w salonie panuje "ład i skład" i wszystko można w chwilę znaleźć. Po krótkim czasie przeglądania, podszedł do mnie sprzedawca i zapytał w czym może pomoc. Powiedziałem, że szukam świec, pan zaprosił mnie do stanowiska gdzie w komputerze odszukał odpowiednich do danego modelu, rocznika itp. Zaproponował dwa warianty, jedne w cenie ok.70zł komplet oraz drugie za komplet ok. 40zł. Wyjaśnił dokładnie różnicę między nimi. Zdecydowałem sie na te droższe, znanej firmy. Przy kasowaniu produktu już uczestniczyła ta sama Pani , która mnie witała, i równie dobrze mnie obsłużyła.
Po wejściu do sklepu, oraz po wypowiedzi "dzień dobry" z zaplecza ukazała sie Pani ekspiedentka, przeżuwając coś do jedzenia, nie raczyła nawet odpowiedzieć. Poprosiłem o jeden produkt, który sprzedawczyni skasowała, grzecznie zapłaciłem, oraz powiedziałem "do widzenia". Tym razem odpowiedziała lecz od niechcenia. Miałem wrażenie, iż pracuję tam za karę. Kto ceni sobie jakość obsługi nawet w małym, osiedlowym sklepie radzę omijać.
Udałem się do hipermarketu praktiker w celu zakupu farby, oraz akcesorii do malowania. Po udaniu na dział malarski zacząłem przeglądać farby. postanowiłem jednak zapytać o radę sprzedawcę, podzszedłem lecz był w trakcie obsługi innego klienta,poprosił abym chwilę poczekał. po ok.minucie sprzedawca podszedł i zapytał w czym może mi pomóc. Powiedziałem, że chcę odmalować ściany i nie wiem jaki rodzaj farby mam wybrać. Sprzedawca zbadal moje potrzeby, po czym zaoferował dwa rodzaje farb. Pan mimo młodego wieku (ok.20l) wykazał się dużą wiedzą oraz profesjonalizmem, wytłumaczył do jakiego rodzaju podłoza są dane farby. po wybraniu produktu wybrałmi do niej wałek oraz inne akcesoria. Podziękowałem Panu za obsługę, i udałem się do kasy.
Udałem się do banku calem zapytania o ofertę konta. po wejsciu do placówki Panie z uśmiechem mnie powitały, oraz zaprosiły do stanowiska. Pracownik dokładnie wytłumaczył zasady, opłaty itp. Na szereg moich pytań jasno, rzeczowo i wyczerpująco odpowiedział.Wbanku panował niemal że idealny porządek, witryny czyste, podłoga mimo złych warunków atmosferyczny także,na biurku brak zbędnych rzeczy. Pracownik elegancko ubrany, zachęca od samego progu do wejścia. po prezentacji produktu podziękowałem, twierdząc , iż muszę się jeszcze zastanowić, Obsługa grzecznie mnie pożegnała, zapraszając do kolejnej wizyty. Jeszcze tego samego dnia wróciłem załozyc konto.Z czystym sumieniemmoge polecić ta placówkę.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.