Opinia użytkownika: Karol_342
Dotycząca firmy: ING Bank Śląski
Treść opinii: Zablokował mi się system on-line, wiec postanowiłem zadzwonić na infolinię. Po krótkim oczekiwaniu na połączenie przedstawiłem konsultantowi zaistniałą sytuacje. Doradca poinformował mnie, iż nie zrobię tego telefonicznie, gdyż jest ochrona danych osobowych, ale wszystko co może zrobić to to, że można złożyć wniosek przez Internet, co za tym idzie dłuższy czas oczekiwania, gdyż trzeba czekać na zwrotny list. Drugą rzeczą jest umówienie się w placówce osobiście. Tak tez zrobiłem Pan umówił mnie na drugi dzień na godzinę 11. Następnego dnia w drodze do banku Pani z która konsultant telefoniczny mnie umówił dzwoniła przypominając się o wizycie. Po wejściu do banku udałem się do wolnego stanowiska, cały proces trwał zaledwie kilka minut.