Zniszczyły mi się okulary, wiec udałem się po zakup nowej pary do Vision Express, wybrałem tego optyka ponieważ kiedyś kupowałem tu okulary i kojarzyło mi się to z dobrą obsługą, szybkim i bezproblemowym załatwieniem i informacją o gotowym produkcie, natomiast teraz po przyjściu do salonu nikt nie chciał mnie obsłużyć, i po dłuższym oczekiwaniu postanowiłem przejść się do innego salonu.
Zniszczyły mi się okulary, wiec udałem się po zakup nowej pary do Vision Express, wybrałem tego optyka ponieważ kiedyś kupowałem tu okulary i kojarzyło mi się to z dobrą obsługą, szybkim i bezproblemowym załatwieniem i informacją o gotowym produkcie, natomiast teraz po przyjściu do salonu nikt nie chciał mnie obsłużyć, jak znalazła się w końcu pani doradca to obsługa nie trwała długo, szybko dobrała oprawki do moich rysów twarzy, załatwiła miejsce u okulisty, tu moje zdenerwowanie trochę opadło, ale po badaniu znowu musiałem czekać na obsługę i dokończenie zakupy jakieś 20 min, odebrałem wrażenie że doradca segmentuje klientów, ja kupowałem dwie oprawki a klient dla którego mnie pani zostawiła wybierał jedne oprawki za tą samą cenę, ogólnie podsumowując, doradcy kompetentni, okulista znający się na swoim fachu, ale obsługa klienta i czas oczekiwania na fachową pomoc kuleje.
W dniu 06/10/2010 wybrałem się do placówki LUKAS Banku w celu zamknięcia konta osobistego, wspomnę ze obsługiwała tylko jedna osoba z plakietką "uczę się", po oczekiwaniu w kolejce może 7 osób, nadszedł czas na mnie, podczas obsługi dowiedziałem się że w banku są problemy techniczne i muszę udać się do innej placówki, co mi się bardzo nie podobało, konta mają fajne, ale obsługa w placówce jest na dosyć niskim poziomie.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.