Jestem klientką mBanku od około 2 lat. Korzystam z konta osobistego, rachunków oszczędnościowych, rachunku walutowego oraz karty debetowej. Jestem bardzo przywiązana do tego banku, bardzo podoba mi się idea banku internetowego, jest to wygodne w obsłudze. Wysoko oceniam podstronę, na której obsługuje się swoje konta - jest bardzo prosta, wygodna i intuicyjna. Na stronie głównej można też znaleźć wersję demo takiej podstrony dla osób, które nie są klientami banku - jest to świetne rozwiązanie, kiedy chce się sprawdzić, czy obsługa danego konta będzie nam pasować.
Zaletą, która skłoniła mnie akurat do mBanku, jest możliwość robienia zagranicznych zakupów internetowych przy użyciu zwykłej karty płaskiej, debetowej do e-konta. Taka usługa jest ciągle ewenementem na polskim rynku, kiedy wybierałam bank, żaden inny tego nie oferował.
Lubię komfort, jaki daje mi to, że nie mam potrzeby odwiedzania placówki banku - wszystkie formalności jak np. otworzenie nowego konta można załatwić telefonicznie lub przez internet. Wielokrotnie korzystałam z infolinii mBanku i byłam zadowolona z usług jej pracowników.
Prowadzenie wszystkich rachunków, przelewy polskie oraz utrzymanie karty nic nie kosztują.
Kolejny plus do duża ilość bankomatów, można ich spotkać mnóstwo w każdej miejscowości. Największym natomiast minusem jest to, że sytuacja z wpłatomatami jest dokładnie odwrotna. Można je spotkać tylko w największych miejscowościach, po kilka sztuk. Dodatkowo, w 80% przypadków, kiedy chciałam skorzystać z wpłatomatu, był on akurat zepsuty - taka sytuacja miała miejsce bez względu na miasto. Kilka razy spotkałam się też z sytuacją, że wpłatomat w danym miejscu stał nienaprawiony przez kilka miesięcy. Prawie zawsze jednocześnie na stronie internetowej jest informacja, że wpłatomat działa. Jeśli dołożyć do tego fakt, że nie można wpłacać pieniędzy w oddziale banku, to okazuje się, że jakiekolwiek wpłacanie środków na własne konto jest prawie niemożliwe. Jest to ogromne utrudnienie.
Z negatywnych stron można też wspomnień o spadającym oprocentowaniu rachunków oszczędnościowych.
Witam.
Jest mi bardzo miło, że zechciała Pani podzielić się swoją opinią na temat mBanku.
Bardzo cieszy mnie fakt, że doceniła Pani naszą ofertę produktową, funkcjonalność naszej strony internetowej, serwisu służącego do obsługi kont oraz jego wersję demonstracyjną. Miło jest również słyszeć, że korzysta Pani z szerokiej funkcjonalności naszej kart debetowej do rachunku osobistego, jak również to, że ceni Pani zalety banku internetowego i obsługę jaką oferuje nasza mLinia.
Chciałabym też odnieść się do Pani opinii związanej z wpłatomatami. Bardzo mi przykro, że spotykała się Pani z niedogodnościami związanymi z awariami tych maszyn. Pragnę Panią zapewnić, że stale monitorujemy stan techniczny maszyn, aby powstałe usterki usuwać jak najszybciej. Staramy się też sukcesywnie wymieniać starsze maszyny na ich nowych następców, aby zadowolenie naszych Klientów było jak największe.
Przypominam, że nasi Klienci mogą również dokonywać wpłat w maszynach depozytowych MultiBanku, dla ułatwienia przesyłam linka do strony gdzie można w szybki sposób wyszukać lokalizację wpłatomatu w konkretnym mieście: http://www.mbank.pl/przewodnik/bankomaty_wplatomaty/?search=1&country=pl&wplata=on&city=44
W razie potrzeby służymy pomocą pod numerem telefonu (32) 607 32 60, lub pod numerami naszej mLinii 0801 300 800 i 42 6 300 600.
Wyrażam również nadzieję, że dalsza współpraca z mBankiem będzie dla Pani satysfakcjonująca.
Pozdrawiam
Monika Omielska
mBank
Korzystałam ze strony...
Korzystałam ze strony internetowej firmy PZU. Na pierwszy rzut oka ma przyjemną grafikę, jest przejrzysta i wszystkie potrzebne informacje są w zasięgu ręki. Interesowała mnie konkretne oferta ubezpieczeń medycznych. Pierwszy opis w zakładce o ubezpieczeniach medycznych wygląda obiecująco: oferuje szeroki zakres usług w postaci szybkiego dostępu do wielu specjalistów oraz badań już od 49 zł miesięcznie. Szczegółowe warunki umowy nie do końca jednak pokrywają się z pierwszymi obietnicami. Mimo twierdzenia na stronie, że w celu skorzystania z usług nie trzeba posiadać skierowania od lekarza, w umowie praktycznie wszystkie badania są dostępne dopiero ze skierowaniem. Przy wielu badaniach nie jest opłacany koszt kontrastu i materiałów medycznych. Program ubezpieczenia za 49 zł obejmuje bardzo podstawowy, nieopłacalny zakres opieki zdrowotnej. Np. w przypadku stomatologii jakiekolwiek leczenie jest wykonywane jedynie z niewielką zniżką. Sprawdziłam zatem, jaki zakres opieki obejmuje najdroższy pakiet Premium Plus, kosztujący w przypadku młodych osób 119 zł, co w przypadku szerokiego zakresu usług byłoby ceną konkurencyjną w porównaniu do innych ubezpieczycieli. Zakres jest jednak niewiele większy, wciąż nie są opłacane koszty leczenia stomatologicznego - otrzymuje się jedynie 15-procentową zniżkę. Uważam, że oferta nie jest wystarczająco ciekawa w stosunku do tego, jak jest reklamowana. W nagłych przypadkach oferowany jest jedynie dostęp do infolinii medycznej.
Drugą interesującą sprawą jest lista lekarzy przyjmujących w ramach tego ubezpieczenia. Nie jest ona, niestety, imponująca. W mojej 300-tysięcznej miejscowości znalazłam jedynie lekarza medycyny rodzinnej.
Towar prezentowany na stronie internetowej jest opisany w sposób rzetelny, podane informacje potrafią pomóc w decyzji o zakupie. Pracownicy sklepy są kompetentni i odpowiadają na pytania. Zamówienie jest wysyłane szybko i bezpiecznie zapakowane. Ceny są korzystne, dodawane są bezpłatne bonusy do zamówień.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.