Podczas wizyty w salonie w celu przedłużenia umowy konsultant przedstawiał kilka razy ofertę z powodu pomyłki, finalnie nie zdecydowałam się na podpisanie ze względu na chaotyczne zachowanie konsultanta.
Pani obsługująca mnie podczas wizyty starała się sprostać moim oczekiwaniom wobec idealnych okularów. Od razu po wejściu do salonu zostałam zauważona co bardzo mi się spodobało. Zdecydowanie będę tu wracała.
Placówka czysta, produkty dokładane na bieżąco. Przez dłuższą chwilę stałam przy półce z perfumami, ale żaden sprzedawca do mnie nie podszedł, jest to element do mocnej poprawy.
Doradca klienta, który mnie obsługiwał miał dużą wiedzę na temat produktów banku. Zostałam potraktowana indywidualnie, na pewno w przyszłości skorzystam z ich usług.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.