Opinie użytkownika (3)

W dniu mojej...
W dniu mojej wizyty restauracja przeżywała oblężenie ( Walentynki ). Mimo dużych kolejek i panującego tłoku obsługa klientów szła pracownikom sprawnie.Niestety na stolikach i pod nimi znajdowały się porozrzucane frytki, stoliki lekko lepiły się do rękawów, a brak toalety uważam za przesadę. Znajduje się co prawda punkt wydzielony do mycia rąk, ale przy kasach,gdzie żeby się dostać trzeba pokonać tłum klientów. Przyjemne oświetlenie restauracji i liczne banery reklamowe zrobiły na mnie miłe wrażenie. Do tego czujność obsługi, która kulturalnie, ale bardzo stanowczo wyprosiła grupę nastolatków próbujących pić alkohol na terenie restauracji.Jeżeli restauracja popracuje jeszcze nad czystością to polecam z całym przekonaniem to miejsce na lunch, czy spotkanie po zakupach w galerii.

Kamila_315

15.02.2010

KFC

Placówka

Warszawa, Ostrobramska 75c

Nie zgadzam się (25)
W tym oddziale...
W tym oddziale można liczyć na fachową obsługę, doradca udzielił mi wyczerpujących odpowiedzi na temat lokaty, którą się interesowałam. Starał się wybadać moje potrzeby i nawiązać kontakt. Był życzliwy, uśmiechnięty, a przede wszystkim sprawiał wrażenie osoby bardzo kompetentnej, znającej oferty innych banków. Moje wrażenia po tej wizycie są bardzo pozytywne.

Kamila_315

12.02.2010

Raiffeisen Digital Bank

Placówka

Warszawa, al. Jerozolimskie 42

Nie zgadzam się (26)
Stwierdzam to z...
Stwierdzam to z bólem serca, ale jakość obsługi w tym oddziale pozostawia bardzo wiele do życzenia. Monumentalne kolejki, zdezorientowanie klientów nie wiedzących przy którym stanowisku zostaną "obsłużeni", pracownicy banku mało schludnie ubrani, często są podirytowani pytaniami zadanymi przez klientów, bądź głusi na ich uwagi. Zbyt mała liczba personelu, i nie umiejętność nawiązania kontaktu z klientem ;( Każdy kto chcę zobaczyć jak wygląda Bank, który reprezentuje jakość obsługi godną PRL-u powinien odwiedzić tą placówkę. Ja mam tam konto, ale obawiam się że długo to już nie potrwa.

Kamila_315

12.02.2010

PKO BP

Placówka

Nie zgadzam się (28)
25.01.2021
Odpowiedź firmy
Dziękujemy za zgłoszenie. Z każdej opinii i oceny wyciągniemy wnioski, aby poprawiać jakość obsługi Klientów.

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi