W tym dniu udałem się do Oddziału banku na wcześniej umówioną wizytę w sprawie poznania oferty konta dla firm w raz z terminalem, zostałem zaproszony do pokoju z boku, gdzie rozmawiałem z Panią Ewą, bardzo miła i konkretna a także kompetentna. Na początku Pani Ewa zapytała czego poszukujemy jakie mamy oczekiwania itd. po czym przystąpiła do przedstawienia oferty, w sumie oferta ok bo konto i prowadzenie za 0zł ale opłaty za terminal i prowizje dosyć wysokie. Sumarycznie rzecz biorąc jestem zadowolony z tej wizyty bo zostałem obsłużony kompleksowo gdzie zostały mi także udzielone odpowiednie informację w związku z tym polecam.
Sytuacja miała miejsce kiedy udałem się do sklepu Plus, w którym oferuj także usługi Cyfrowego Polsatu, w sprawie awarii dekodera, który otrzymałem 2 tygodnie wcześniej przy podpisaniu zupełnie nowej umowy, podczas podpisywania umowy, zostałem poinformowany że będę mógł wymienić w lutym ten dekoder na ich najnowszy który dopiero co wprowadzili do oferty, niestety kiedy udałem się z awarią dekodera zostałem poinformowany że nie ma takiej możliwości bo nikt takiej możliwości nie przewidział. W związku z czym dekoder został mi od ręki wymieniony na taki sam jak miałem wcześniej, w sumie ten egzemplarz sprawuje się ok. To w sumie gdyby nie to prowadzenie w błąd to było by wszystko w jak najlepszym porządku. Młoda Kobieta która mnie obsługiwała bardzo rzeczowa i konkretna ale też z poczuciem humoru wszystko sprawnie załatwiła i jeśli chodzi o przedstawienie oferty i podpisanie umowy i wytłumaczenie regulaminu i dostępnych opcji, a także obsługa posprzedażowa przebiega w jak najlepszym porządku i nie mogę na tą Panią powiedzieć złego słowa. W związku z tym polecam.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.