Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Kamil_997

Dotycząca firmy: PLUS

Treść opinii: Sytuacja miała miejsce kiedy udałem się do sklepu Plus, w którym oferuj także usługi Cyfrowego Polsatu, w sprawie awarii dekodera, który otrzymałem 2 tygodnie wcześniej przy podpisaniu zupełnie nowej umowy, podczas podpisywania umowy, zostałem poinformowany że będę mógł wymienić w lutym ten dekoder na ich najnowszy który dopiero co wprowadzili do oferty, niestety kiedy udałem się z awarią dekodera zostałem poinformowany że nie ma takiej możliwości bo nikt takiej możliwości nie przewidział. W związku z czym dekoder został mi od ręki wymieniony na taki sam jak miałem wcześniej, w sumie ten egzemplarz sprawuje się ok. To w sumie gdyby nie to prowadzenie w błąd to było by wszystko w jak najlepszym porządku. Młoda Kobieta która mnie obsługiwała bardzo rzeczowa i konkretna ale też z poczuciem humoru wszystko sprawnie załatwiła i jeśli chodzi o przedstawienie oferty i podpisanie umowy i wytłumaczenie regulaminu i dostępnych opcji, a także obsługa posprzedażowa przebiega w jak najlepszym porządku i nie mogę na tą Panią powiedzieć złego słowa. W związku z tym polecam.