Obsługa klienta w banku jest na dobrym satysfakcjonującym mnie poziomie.
Dobry kontakt Doradcy z klientem.
Dostępność dyrektora oddziału dla każdego klienta dodatkowo buduje dobre relacje klient - bank.
Dobry, kontak z dodardcą telefoniczny oraz e-mail, doradca oddzwania do klienta co czasami w innych bankach jest problemem.
Bardzo dobrze. Często mam wrażenie że na barze jest za dużo obsługi co powoduje że personel zajęty jest bardziej sobą niż klientem. Często brudne naczynia długo leżą nie sprzatniete pomimo że w kawiarni jest mało klientów i personel prowadzi prywatną rozmowę na barze.Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Rewelacyjnie. Bardzo miła obsługa Klienta począwszy od przedstawienia oferty, delikatne i fachowe badanie potrzeb Klienta a następnie fachowa obsługa posprzedażowa w odziałach infolinii itp. Oferta produktowa dopasowana do każdego Klienta Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Fatalnie. Pracownicy firmy a w szczególności ich agenci wykonujący czynności agencyjne okłamują klientów informując o jakiś minimalnych kwotach składki na poziomie np. 250 zł tylko dlatego, żeby zwiększyć sumę ubezpieczenia a co za tym idzie prowizję pracownika. ogólnie najgorsza firma ubezpieczeniowa w mojej ocenie na tą chwilę ale tylko ze względu na poziom jakości obsługi. Oferta produktowa bardzo atrakcyjna. Na plus: oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu.
Rewelacyjnie. Ogólnie firma bardzo dobra przedewszystkim ze względu na ceny biletów i promocje, niestety personel a w szczególności kierowcy nie cieszą się juz tak moim zadowoleniem ze względu na częstą niebezpieczną jazdę i aroganckie zachowanie pracowników w przypadku próby zwrócenia uwagi na takie niebezpieczne zachowania podczas jazdy. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na minus: zachowanie personelu.
Super. Personel pokładowy jak i w kasach biletowych jest bardzo pomocny w stosunku do Klientów firmy, zawsze wszyscy chętnie pomagają i podpowiadają np. ulgi w cenach biletów itp. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Bardzo dobrze. Brak zainteresowania pasażerem w kontekście sprzedaży biletów w kasach stacjonarnych. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na minus: zachowanie personelu.
Pracownicy banku niestety mimo szczerych chęci nie potrafili odpowiedzieć na podstawowe pytania dotyczące oferowanych produktów. Podanie rzeczywistej rocznej stopy oprocentowania przy kredycie gotówkowym po podaniu niezbędnych danych do wyliczeń spotkało się z wielkim problemem. Doradca konsultował z koleżanką po dłuższym oczekiwaniu około 15 minut uzyskałem odpowiedź.
Sklep bardzo przyjazny dla klienta, czytelnie opisane alejki z towarami, ładny wystrój sklepu. Niestety obsługa kasowa pozostawia wiele do życzenia, kasjerki prowadza prywatne rozmowy nie zważając na to, że przy kasie czeka już klient.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.