Atmosfera w sklepie po remoncie znacznie się polepszyła. Obsługa trochę wolno działa. Jedna kasa czynna nawet gdy duże kolejki. Ceny bardzo niskie, produkty również jakościowo słabe. Ogólne wrażenia na poziomie dostatecznym.
Atmosfera w sklepie po remoncie znacznie się polepszyła. Obsługa trochę wolno działa. Jedna kasa czynna nawet gdy duże kolejki. Ceny bardzo niskie, produkty również jakościowo słabe. Ogólne wrażenia na poziomie dostatecznym.
Przyjazny klimat w sklepie, atmosfera sprzyja. Obsługa profesjonalnie podchodzi do klienta. Ochrona traktuje każdego jak potencjalnego złodzieja, ale ogólnie sympatycznie. Duży wybór i niskie ceny.
Obsługa,klimat, brak profesjonalizmu oraz złe traktowanie klienta jest odczuwalne od razu po wejściu do placówki. Działają 2 okienka a kolejka wychodzi aż na zewnątrz budynku. Ludzie się denerwują i kłócą się z obsługa. Widać, że pracownicy którzy powinni siedzieć i obsługiwać klientów w dodatkowych okienkach chodzą bez celu po placówce.
Mało przestrzeni dla klientów, jak jest dużo ludzi nie można przejechać wózkiem. Obsługa wtrąca się w rozmowy ludzi, jest nie miła i mało przyjemna. Ceny dosyć niskie
Carrefour Bemowo wywołuje u mnie najlepsze emocje ze wszystkich warszawskich hipermarketów. Nie mam naprawdę nic do zarzucenia. Obsługa przy kasie szybko pracuje, ceny niskie, personel nie przeszkadza przy zakupach.
Mały sklep spożywczy. Ceny często inne niż rzeczywiste, nie wiszą bezpośrednio pod produktem lub na nim. Obsługa miła , jednak nowi pracownicy często się mylą i wolno pracują. Często zbyt mało działających kas w przypadku dużej liczby klientów tworzą się kolejki. Ceny zbyt wysokie.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.