Źle. Nie pracuję w danej branży, więc skoro o coś pytam nawet jeżeli zadaje pytania nie "w punkt" to pracownik tej firmy skoro się w tym specjalizuje powinien dopytać i wyjaśnić, a nie kolokwialnie mówiąc "rżnąć głupa i wszechwiedzącego" ale niepomocnego dla klienta
Sklep jest czysty, a obsługa bardzo miła. Patrzyłam na półki w poszukiwaniu art. spożywczych, podeszła do mnie Pani i zapytała czego szukam, tyle że zrobiła to w miły i bardzo uprzejmy sposób, a nie - podać coś Pani i wyraz rezygnacji na twarzy. Obsługa bardzo pomocna i uśmiechnięta. Przy kasie Pani najpierw się przywitała a dopiero później zabrała się za kasowanie produktów, zakończyłam zakupu mówiąc "do widzenia" i otrzymałam na nie odpowiedz.
Jedna pani przy okienku, i to jeszcze ta która zawsze czegoś szuka. Kolejka z minuty na minutę robi się coraz dłuższa, na domiar złego co chwilkę "za węgła" wynurza się jakaś inna pani . Zdaje sobie sprawę że zapewne do ich obowiązków nie należy obsługa klientów jako takich ale można by na moment posadzić kogoś przy 2 okienku. Poza tym, jeżeli ktoś ma Pocztową książkę nadawczą stempel pocztowy zajmie co najmniej dwa Bogu ducha winne wolne wiersze, a przecież w tych książkach jest specjalna rubryka na stemple...
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.