Kilka tygodni temu, usiłowałam dojechać pociągiem ze stacji Pszczyna do stacji Rybnik. Niestety, kilka minut po planowej godzinie odjazdu, wytężając z całej siły uszy, dosłyszałam że pociąg jest spóźniony pół godziny. Po pół godzinie nie było ani pociągu ani żadnej informacji przez zepsuty zresztą od bardzo dawna megafon. Jedyna pani kasjerka też nie wiedziała nic. Po godzinie oczekiwania wpadłam na pomysł żeby zadzwonić na infolinię Kolei Śląskich (numer znalazłam na rozkładzie jazdy). Miła pani powiedziała że oddzwoni. Oddzwoniła, z informacja że lokomotywa się zepsuła i pociąg będzie najdalej za pół godziny. Po kolejnej pół godzinie w dalszym ciągu nie było ani pociągu ani informacji. Zrezygnowałam z podróży. Z przykrością ogromną nie polecam podróży Kolejami Śląskimi.
Jestem abonentką telefonii komórkowej Polkomtel sp. z o.o., www.plus.pl . Niedawno zdecydowałam się na nowy abonament "bez limitu" - co oznacza że mogę dzwonić ile chcę i do kogo chcę i rachunek za telefon zawsze będzie wynosił w moim przypadku 79,95 zł. Bardzo się wiec zdziwiłam, kiedy w poprzednim miesiącu pojawiło się dodatkowe 1,97 do zapłaty. Zdenerwowana zadzwoniłam na infolinię (na połączenie czekałam około godziny!) i dowiedziałam się, że dodatkowa opłata jest za kontakt z i infolinią!. Wynika z tego że wszędzie mogę dzwonić w ramach limitu, a na infolinię mojego operatora nie! W bieżącym rachunku oczywiście znowu doliczono opłatę za uzyskanie połączenia z infolinią - tym razem nawet nie rozmawiałam z konsultantem.! Telefoniczną obsługę klienta w tej firmie oceniam bardzo nisko, a praktyki takie jak opisana wyżej, uważam za naciąganie klientów.
Hipermarket Kaufland Pszczynie odwiedzam często, jest w mojej ocenie najlepiej zaopatrzonym sklepem tego typu. Duży wybór świeżych owoców i warzyw, dobrze wyeksponowanych i zachęcających do kupna. Sklep jest czysty i dobrze oświetlony. Nie byłam jednak zachwycona, kiedy jakiś czas temu sklep został dokładnie "przemeblowany". Musiałam od nowa rozpoznawać lokalizację interesujących mnie zwykle towarów. Płacąc ostatnim razem rachunek w kasie otrzymałam czekoladę w prezencie od firmy. Ogólnie polecam ten sklep.
Często robię zakupy w internecie, tym razem korzystałam ze strony www.marikus.pl. Zamówiona przesyłka dotarła już następnego dnia. Towar był zgodny z tym który widziałam na zdjęciu. Niestety dużym mankamentem tej firmy była bardzo wysoka opłata za przesyłkę - 27 zł i brak możliwości wyboru sposobu płatności i wyboru firmy wysyłkowej.
Kilka dni temu poszukując w internecie taniej apteki, znalazłam stronę www.aleleki.pl. Odszukałam potrzebny mi stale lek i zdziwiłam się, ponieważ jego cena była o około 25% niższa niż w najtańszej aptece w moim mieście. Złożyłam zamówienie i z uwagi na wartość zamówienia otrzymałam wysyłkę gratis. Po dwóch dniach kurier dostarczył przesyłkę. Jestem bardzo zadowolona z usługi, polecam tę aptekę.
Bardzo sympatyczna i uśmiechnięta pani dentystka przyjmuje w przyjemnym i czystym lokalu. Pacjenci mają do dyspozycji wygodną poczekalnię. Są umawiani na konkretną godzinę - nie czekają więc w kolejce. Zaplombowanie zęba poszło sprawnie i możliwie bezboleśnie. Na podstawie wcześniejszych wizyt w tym gabinecie mogę też stwierdzić że leczenie było skuteczne (plomba nie wypadła po dwóch tygodniach). Za plombowanie przy użyciu białej plomby - nierefundowanej - zapłaciłam 100 zł.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.