Opinia użytkownika: Kaj
Dotycząca firmy: PLUS
Treść opinii: Jestem abonentką telefonii komórkowej Polkomtel sp. z o.o., www.plus.pl . Niedawno zdecydowałam się na nowy abonament "bez limitu" - co oznacza że mogę dzwonić ile chcę i do kogo chcę i rachunek za telefon zawsze będzie wynosił w moim przypadku 79,95 zł. Bardzo się wiec zdziwiłam, kiedy w poprzednim miesiącu pojawiło się dodatkowe 1,97 do zapłaty. Zdenerwowana zadzwoniłam na infolinię (na połączenie czekałam około godziny!) i dowiedziałam się, że dodatkowa opłata jest za kontakt z i infolinią!. Wynika z tego że wszędzie mogę dzwonić w ramach limitu, a na infolinię mojego operatora nie! W bieżącym rachunku oczywiście znowu doliczono opłatę za uzyskanie połączenia z infolinią - tym razem nawet nie rozmawiałam z konsultantem.! Telefoniczną obsługę klienta w tej firmie oceniam bardzo nisko, a praktyki takie jak opisana wyżej, uważam za naciąganie klientów.